.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد فیاضی از تغییرکاربری 200 هکتاری توسط سازمان همیاری شهرداری ها
شمال نیوز: سازمان همیاری شهرداریهای مازندران یکی از شاخص های تخلف در ساخت و ساز به شمار می رود و باید جلوی ساخت و سازهای بدون حساب و کتاب و مهندسی را گرفت.

شمال نیوز: نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس از تغییر کاربری 200 هکتار از مزارع و اراضی از سوی سازمان همیاریها و شهرداریهای استان در حوزه انتخابیه انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، عبدالوحید فیاضی شامگاه چهارشنبه در نشست شهرداران مازندران و نظام مهندسی ساختمان در نور گفت: سازمان همیاری شهرداریهای مازندران یکی از شاخص های تخلف در ساخت و ساز به شمار می رود و باید جلوی ساخت و سازهای بدون حساب و کتاب و مهندسی را گرفت.

وی بیان داشت: امروز بسیاری از نابسامانیها در حوزه شهرسازی ناشی از عدم کار کارشناسی در دهه گذشته است.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس با تاکید آمایش سرزمینی در استان مازندران یادآور شد: محدودیت زمین در مازندران سبب می شود تا با روش علمی و نو کار کنیم تا در استان با مشکل مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه باید آینده سرزمین را دید، افزود: توجه به این موضوع سبب توسعه و پیشرفت امور می شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه بشدت نگران مسائل زیست محیطی هستیم گفت: دریا و محیط زیست به دلیل عدم رعایت ساخت و ساز دچار آلودگی شده است.

فیاضی گفت: آنچه امروز در درآمد کشور از محل جرایم پیش بینی می شود، کار خطرناکی است و این امر یعنی تخلف کردن و از زیربار آن فرار کردن.

وی با اشاره به وقوع سیل سال گذشته در شهرستان محمودآباد گفت: ساخت و ساز روی انهار و عدم رعایت حریم سبب بروز این حادثه می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

چمستانی 18 ارديبهشت 1393
درود بر دکتر فیاضی!واقعا این سازمان همیاری در غرب مازندران جنایت می کند هرکس نمی تواند تغییر کاربری بگیرد به این سازمان می رود و نامه می گیرد!شرکت بهدشت چمستان هم که اوج درخشش سازمان همیاری
پاسخ ها به این نظر
5698 18 ارديبهشت 1393
بایگانی قسمت صدور پروانه سازمان همیاری شهرداریها پر شده از طرحهای به ظاهر تجاری و گردشگری و هتل و...توسط سرمایه گزاران خارج از استان و به دللالی افراد داخل استان و بهراحتی مجوز دادن سازمان به اینگونه طرحها که ماحصل آن چیزی جز نابودی محیط زیست مراتع و زمینهای کشاورزی نبوده ونیست و نخواهد بود چرا؟ چون درآمد سازمان از این راه تامین میشود
سالاریان 18 ارديبهشت 1393
مرد شه مرده.باید به این نماینده افتخار کرد
پاسخ ها به این نظر
رضا 19 ارديبهشت 1393
بیشتر باید به این نکته افتخار کرد که بخاطر بی کفایتی وی ،مردم حوزه انتخابیه وی به آقای یوسفیان ملا نماینده محترم آمل جهت پیگیری مطالبات خود رجوع می نمابند.
نا شناس 20 ارديبهشت 1393
دکتر حناچی پاکدست لطفا به داد این منطقه برسید.خدمات مردمی شما در تهران وکرج باعث افتخار است.معاون وزیر مسکن وشهرسازی و دبیر شورایعالی معماری و شهرسازی
نا شناس 21 ارديبهشت 1393
آقاي فياضي خودت چي !!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.