.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برای شرکت در انتخابات فدراسیون بوکس؛
بالاخره ناطق‌نوری هم مجوز گرفت
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تایید حضور ناطق نوری در انتخابات فدراسیون بوکس گفت: انتخابات فدراسیون بوکس چهارشنبه، ۳۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، نصر‌الله سجادی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد انتخابات فدراسیون بوکس گفت: چهارشنبه، ۳۱ اردیبشهت ساعت ۱۰ صبح این انتخابات برگزار می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که ناطق نوری مجوز شرکت در این انتخابات را دارد یا خیر اظهار داشت: وی با مجوزی که تحت عنوان مقامات کشوری از دولت ارائه کرده است، می‌تواند در انتخابات ریاست فدراسیون بوکس شرکت کند.

سجادی در مورد دو رشته اسکی و قایقرانی هم گفت: به زودی تاریخ برگزاری مجامع انتخاباتی ریاست این دو فدراسیون را هم اعلام می‌کنیم.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان درباره بازی‌های آسیایی اینچئون و آمادگی تیم‌های ایران گفت: به طور منظم و مرتب برنامه‌های فدراسیون‌هایی که در این بازی‌های حضور پیدا می‌کنند مورد بررسی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار می‌گیرد و در نهایت رشته‌های که شانس مدال آوری بیشتری دارند به این بازی‌ها اعزام می‌شوند.

سجادی افزود: تاکنون برنامه فدراسیون‌های والیبال، کبدی، جودو، بسکتبال، وزنه برداری، کاراته، تکواندو، بوکس، تیراندازی، دوچرخه‌سواری و قایقرانی در هر دو بخش زنان و مردان مورد بررسی دقیق قرار گرفته و امیدوارم با این رویه و همراهی و هماهنگی کمیته ملی المپیک که شاهد آن هستیم نتیجه خوبی در بازی‌های آسیایی نصیب کاروان ایران شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : احمد ناطق‌نوری
نظرات خوانندگان :

سید 11 ارديبهشت 1393
این وزیر ورزش هم ظاهرا حالش خرابه که شروع به باج دادن شهده .آقایان با این کارها نیروهای جوان را نابود کردندهمه باند قوی ناطق نوری را میشناسند.وزیر جان از خواب پاشولطفا!!!!
ابوذر 11 ارديبهشت 1393
باسلام بر مرد خستگی ناپذیر عرصه ورزش و سیاست/ پدر پارلمان ایران حاج احمدناطق نوری درود درود
بی نام 11 ارديبهشت 1393
در طول این مدت هیچ فعالیتی از سوی فدراسیون بوکس انجام نشد امیدواریم باورود مجدد حاح احمدآقا اقتدار دوباره برگرده به این فدراسیون آقای ناطق عزیز دوستت داریم
پاسخ ها به این نظر
حامد 11 ارديبهشت 1393
این همه سال بود چیکار کرد
جواذ شاهکلاهی 11 ارديبهشت 1393
ناطق نوری مرد میدان و اقتدار است . نبود ناطق به زیان مردم بود
بهمن 11 ارديبهشت 1393
سلام بر ابر مرد نور مازندران ایران خدا قوت / ما منتظر پیروزی در انتخابات 31 اردیبهشت هستیم تا بالغ بر 1000تا بنر به افتخار حاج آقا در شهرستان نور و محمود آباد زده شود تا یک سری از افراد روشان کم شود آن دسته از افرادی که در برنامه خط قرمز افراد را تحریک میکردند تا با زنگ زدن موقیعت حاج آقا را خراب کنند ولی کور خوندند
ت.ک 11 ارديبهشت 1393
ای بابا فاتحه این دولت و باید خوند
نا شناس 13 ارديبهشت 1393
اينها ديگه مجوزي هست كه نگرفته باشند؟
نا شناس 12 ارديبهشت 1393
حالشون خوب نیست
ع اس 14 ارديبهشت 1393
حافظه تاریخی ما ضعیفه پس بهتره به خودمون یاد اور شیم کسی که از امام اجازه ثبت بوکس بعنوان ورزش و گرفت همین حاج احمد بوده.خدا سایه شو برا مردم نور و مازندران نگهداره..
نا شناس 14 ارديبهشت 1393
در بوکس مازندران جای خالی پدربوکس مازندران استاد معظم جناب آقای ناصر امیدی واقعا مشهود است زحمات ایشان برای خانواده بوکس مازندران قابل تقدیر وستایش است .آرزوی سلامتی برای این پیر ورزش مازندران را از ایزد منان خواستاریم.موسی مهدوی آقمشهدی -ساری
ناشناس 13 ارديبهشت 1393
سلام این همه مدت تو فدراسیون بود یا اینکه نماینده نور بود چه کار کرد که حالا بخواد کاری انجام بده خوش خیالهای بادمج.ن دور قاب چین که تعریف میکنید
ناشناس 13 ارديبهشت 1393
پس چرا نظر رو نمیذاری مگه میترسی آقای مدیر سایت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.