.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز به کار سال 93 ،تجدید میثاق با شهدا ؛
ديدار نوروزی رئيس دانشگاه مازندران با آیت الله طبرسی
شمال نیوز: رئيس جديد دانشگاه مازندران در نخستين روزها از حلول بهار طبيعت با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

شمال نیوز: رئيس جديد دانشگاه مازندران در نخستين روزها از حلول بهار طبيعت با آیت الله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شمال نیوز، حجه الاسلام دکتر اصغری آقمشهدی، در این نشست صمیمانه، با تبریک سال نو و تعزیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، در خصوص وضعیت فعلی دانشگاه مازندران به عنوان يكي از قطب هاي آموزش عالي كشور و برنامه های پیش رو توضیحاتی را ارائه داد.

 

http://www.shomalnews.com/photo/139670055758485631.jpg


نماینده مقام معظم رهبری در استان مازندران نیز در اين ديدار با تأکید بر اهمیت دانشگاه و جایگاه استادان و دانشجویان و كاركنان، انتصاب آقای دکتر اصغری آقمشهدي به سمت ریاست جديد دانشگاه مازندران را تبریک گفته و این موقعیت را برای ایشان و همکارانش، فرصتی برای ارائه خدمت بزرگ به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.

آیت الله طبرسی همچنين با آرزوی توفیق برای رییس جديد دانشگاه، توصیه ها و رهنمودهای لازم در جهت تعمیق باورهای دینی در میان دانشگاهیان را ارائه نمود.

 

آغاز به کار سال 93، تجدید میثاق با شهدا

رئيس جديد دانشگاه مازندران و هيات همراه قبل از آغاز اولين نشست با حضور در مزار شهداي دانشگاه به ساحت مقدس دو شهيد گمنام اداي احترام كردند.

حجه الاسلام اصغري آقمشهدي در اولين سخنراني رسمي خود به عنوان يازدهمين رئيس دانشگاه مازندران  و در نشست بهاري خانواده اين دانشگاه كه در تالار اجتماعات هنر ومعماري برگزار شد،  با تبيين پيام نوروزي مقام معظم رهبري گفت : مقام معظم رهبري امسال نيز در پيام نوروزي خود به مسائل بسيار مهمي در كشور اشاره كردند و نامگذاري امسال در حقيقت تداوم شعار سال ايشان بود و در اين راستا دانشگاه بهترين نهاد براي تحقق شعار " اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی"است.
وي افزود : سال گذشته حضور پرشور مردم در انتخابات رياست جمهوري و راهپيمايي 22 بهمن در حقيقت تحقق حماسه سياسي بود.




دكتر اصغري آقمشهدي تصريح كرد: اقتصاد مقاومتي به عنوان يك استراتژي هميشگي نه يك راه حل مقطعي ، نيزدر حقيقت زيرساخت فكري تحقق حماسه اقتصادي است.
رئيس دانشگاه مازندران اظهار داشت : با عنايت به ماهيت فرهنگي بودن انقلاب اسلامي ،در حوزه فرهنگ ،  هنوز مشكلات بزرگ و عديده اي وجود دارد كه تعبيرعزم ملي و مديريت جهادي مقام معظم رهبري نشان ازآن دارد .
وي ادامه داد : در مسائل فرهنگي كشور بايد علاوه بر آسيب شناسي  و ارائه راه حل براي درمان آن ، شناخت آسيب هاي بالقوه و پيشگيري از وقوع آنها نيز بايد دردستور كار متوليان فرهنگي كشور قرار گيرد.
دكتر اصغري آقمشهدي تصريح كرد : نقش دفتر نهاد مقام معظم رهبري دردانشگاه ها درتحقق شعار مديريت جهادي براي فرهنگ كشور بسيار سنگين و تعيين كننده است و اميدواريم اين دفتر با مديريت بهينه ، سخت كوشي ، سرعت عمل در فعاليت ها ، مشاركت جمعي بيشتر از گذشته، بتواند نقش به سزايي در دانشگاه ايفا نمايد.
رئيس دانشگاه مازندران با اشاره به تقارن سال جديد با ايام شهادت بي بي دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) گفت : بركت امسال ما به نام و سيره بانوي نمونه اسلام است.

دكتر اصغري آقمشهدي گفت : عيد نوروز به عنوان عيد ملي در متون ديني ما نيز به رسميت شناخته شده است  .

وي افزود: چنانچه در طبيعت تغيير و تحول ايجاد شده است ، ما نيز بايد شاهد رشد و تكامل در زندگي فردي و جمعي خود باشيم.

رئيس دانشگاه مازندران اظهار داشت : رشد و توسعه خانواده بزرگ دانشگاه مازندران ميسر نخواهد شد مگر با اتكا بر خرد جمعي .
وي ادامه داد :از همين نخستين لحظات خدمتم دست ياري خودم را به سوي تمام دانشگاهيان اعم از استادان ، كاركنان و دانشجويان دراز مي كنم و معتقدم تصميم گيري با اتكا بر مشورت با ديگران كمتر دچار خطا و لغزش خواهد بود.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد با همكاري و همدلي ،سالي سرشار از موفقيت و بالندگي در انتظار خانواده بزرگ دانشگاه مازندران باشد.

خاطر نشان می شود:رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی  حجت‌الاسلام فخرالدین اصغری آقمشهدی به عنوان یازدهمین رئیس دانشگاه مازندران منصوب کرد.

 

قابل ذکر است اصغری آقمشهدی که از رزمندگان دوران دفاع مقدس است و با توفیق حضور حدود 16 ماه در جبهه های نبرد حق علیه باطل و جانباز عملیات بیت المقدس (روز آزادسازی خرمشهر) می باشد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 16 فروردين 1393
دکتر اصغری موفق باشید . دودانگه ساری
مربی 16 فروردين 1393
باسلام،جناب حجه الاسلام دکتر اصغری آقمشهدی انتخاب حضرت عالی را بعنوان رییس دانشگاه مازندران تبریک عرض میکنم امیدوارم در مسولیت جدید موفق باشید. افتخار میکنیم بچه محل ما مردی از دیار کلیجانرستاق بدین جایگاه رسید. امیری
نا شناس 16 فروردين 1393
حاج آقای طبرسی لطفا به جای این دیدوبازدید توجه ای به مطلب مسئول خودروسازان در شمال نیوز فرمایید که این مسئول میگوید : قیمت ورق آهن 570 تومانی سال 91 در سال 92 یه 2000 تومان رسید یعنی 360% افزایش و ورق آلومنیم 2500 تومان و حال حاضر 8000 تومان یعنی 320% و مواد پلیمری 1570 تومان و الان 5700 تومان یعنی 364% افزایش داشته و این امر در تمامی کالاهای مصرفی صدق میکند و این آمار نتیجه وحشتناکی را نشان میدهد در واقع یعنی قدرت خرید مردم بیش از یک سوم کاهش دارد و مردم سه برابر فقیرتر شدند " حاج آقا به کجا داریم میریم واقعا وامصیبتا از این لجام گسیختگی ؛ یکی پیدا نمیشه جلوی این هرز روی را بگیرد به آقای رئیس جمهور تدبیوامید بفرمایید که بیاد یکبار هم شجاعت بخرج بده و با آمار و ارقام اینچنانی حقیقت را برای مردم توضیح بده اگر آمارهای گفته شده در مصاحبه این مسئول بی نام خودروسازان درست باشد به خدا پناه میبریم البته در زندگی روزمره ما این امر هویدا است اما در گوش مسئولین پولدار فرو نمیره شیطون میگه .... اگه نمیتونید درست کنید برید از خارج کارشناس و مدیر بیاورید و با داشتن اینهمه سرمایه خدادادی به مردم زندگی اهداء کنید بگذارید مردم یه کمی زندگی کنند حاج آقا این حرف حقیر را جدی بگیر
نيك زاد 17 فروردين 1393
با سلام و تحيات الهي ؛ جناب دكتر اصغري آقمشهدي انتصاب شايسته حضرتعالي را بعنوان رياست دانشگاه مازندران تبريك عرض مي گويم . اميد است با عنايات حضرت حق ؛ با تفكر وسيع خدمتگزاري و با عزم جزم توام با شجاعت و اخلاصي داريد در اين عرصه خدمت رساني به دانشجويان مويد و منصور باشيد ... ارادتمند:نيكزاد آقمشهدي
منصور جعفري 17 فروردين 1393
سلام ، فاضل ارجمند ،روحاني آزادانديش و روشنفكر نوانديش آقاي دكتر اصغري آقمشهدي، انتصاب شايسته حضرتعالي را به عنوان رييس دانشگاه مازندران تبريك مي گويم و اميدوارم با بكارگيري نيروهاي هم فكر و توانمند و صاحب نظر و با صلاحيت در بيان و بنان ، منشأ خير و بركت براي دانشجويان - كه سفيران فكري از نقاط مختلف كشور اسلامي ايرانند- باشيد حقير با عنايت به آشنايي با حضرتعالي كه -شروعش از دانشگاه نوشهر - چالوس در سال هشتاد و هشتاد ويك بوده ، شهادت مي دهم شما كشتي دانش و فرهنگ ديار مازندران را خوب به سر منزل مقصود مي رسانيد و سعادت و خوشبختي را براي اين مرز پر گهر به ارمغان مي آوريد؛ آرزوي سلامت و موفقيت براي شما خواست قلبي ماست.
حسين بريماني ورندي 17 فروردين 1393
با سلام و عرض ادب : جناب آقاي دكتر اصغري آقمشهدي انتصاب بحق و شايسته حضرتعالي را به عنوان رياست دانشگاه مازندران كه يكي از مراكز علمي بزگ كشور مي باشد را تبريك عرض مي نمايم و اميد وارم در سالي كه شروع آن با بركت ايام فاطميه بوده در تمام مراحل موفق و پيروز باشيد . حسين بريماني ورندي
دانشگاهي 16 فروردين 1393
باسلام وعرض تبزيك خدمت اقاي دكتر اصغري وسپاس فراوان اززحمات پروفسور احمدپور ويك سوال براساس قانون وزارت علوم ابتدا روساي دانشگاهها بعنوان سرپرست معرفي وپس ازراي شوراي انقلاب فرهنگي بعنوان رييس معرفي ميشوند چگونه دولت تدبير چنين كار عجيبي انجام داده است
علی 17 فروردين 1393
با سلام خدمت استاد بزرگوار دکتر اصغری آقمشهدی .واقعا انتساب بجا و شایسته ای بود.درود بر مازندران درود بر ساری درود بر کلیجارستاق درود بر آقمشهد
ظاهر اسماعیلی 18 فروردين 1393
با سلام جناب آقای دکتر اصغری آقا مشهدی، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت ریاست دانشگاه مازندران تبریک عرض می نمایم.انشاء الله در سایه توجهات ثامن الحجج (ع) در جهت تحقق پیام ارزشمند رهبر معظم انقلاب و پیشرفت در عرصه علمی استان موفق و پیروز باسید.(ظاهر اسماعیلی آقا مشهدی)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.634 seconds.