.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید مجدد امام جمعه بابل در حمایت از استاندار
شمال نیوز: روحانی با اشاره به اینکه گزینش افراد شایسته در سکان‌های اجرایی نقش مهمی در توسعه مازندران دارد از استاندار مازندران خواست بدون توجه به جناح‌ها و حاشیه‌های موجود از افراد توانمند در مدیریت اجرایی استان استفاده کند.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: از جمله اموری که نقش بسزایی در ارائه خدمات شایسته به جامعه دارد، عامل انسانی است.

وی افزود: با وجود همه امکانات و تجهیزاتی که در جامعه وجود دارد اگر عامل انسانی شایسته‌ای برای بهره‌گیری امکانات وجود نداشته باشد سرمایه‌های جامعه به درستی استفاده نمی‌شود.

روحانی با بیان اینکه مسئله گزینش در انتخاب افراد شایسته و توانمند بسیار موثر است، اذعان داشت: باید از آن دسته افرادی که دارای صلاحیت‌های شخصی و اجتماعی بوده و هیچ‌گاه منافع شخصی را بر منافع عمومی ترجیح نمی‌دهند به عنوان مدیر دستگاه‌های اجرایی استفاده شود.

امام جمعه بابل با ابراز تاسف از اینکه در گذشته، شایسته سالاری در گزینش مدیران لحاظ نشده است، تصریح کرد: جای بسی تاسف است برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعمال نفوذ افراد انتخاب شدند در حالی که شایسته اداره دستگاه مربوطه نبوده و سبب افزایش مشکلات موجود در جامعه شدند.

روحانی تصریح کرد: یکی از اموری که در جامعه ما به عنوان یک عادت و رسم به تدریج رواج یافته مسئله حاشیه‌سازی برای اعمال قدرت و نفوذ در مدیران است.

وی اذعان داشت: آن دسته از افرادی که دارای مطامع سیاسی و خواسته‌های نفسانی بوده زمانی که به مطامع سیاسی خود دست نیافتند با حاشیه‌سازی درصدد تزلزل جایگاه مدیران ارشد و یا زمزمه رفتن مدیران را سر می‌دهند که این امر نهایت بی‌انصافی است.

روحانی خطاب به استاندار مازندران اظهار داشت: تاثیر افرادی که از طریق رسانه‌ها، تربیون‌های رسمی، حاشیه‌سازی می‌کنند قرار نگرفته چراکه این افراد درصدد هستند مدیریت ارشد استان را تحت فشار مطامع سیاسی خود قرار داده و اعمال نفوذ کنند حال آن که باید شایسته سالاری ملاک گزینش افراد باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : امام جمعه بابل
نظرات خوانندگان :

محمدکربلایی زاده 19 دي 1392
داداش دوستان نماینده تومجلس توحوزه شهری خود مشکلی ندارند ازبس ازحق حقوق شهر استان خوددفاع کردن دیکه مشکلی ندارند کیردادن به استانداری استاندارانش که هم استانیهشون ازبس مهمان نوازنداین دوستان دوستت دارند ازاستان دیکه استاندار بیارنند که انشاالله چننین نخواهد شددوستان نماینده استانداری کجا به شما حال نداد که این چنینن کردید اقایان قایمشهری علیپور احمدی لاشکی اکرمردید که دم ازمردانکی میزنید مشکلات مرکبات برنج و لبنیات حل کنید اینقدر جوسازی نکنید اکرمردید مشکلات مردم دریابید دیروز میخواستید استفائ بدید بعضی صندلی رانمی توانند ول کنند فکرمشکلات صنایع نسلجی زغال سنک چکارکردید شهرام اطاقسراییمنتظر جوابتنم
سوسو 19 دي 1392
از استاندار حمایت می کنیم به شرطی که سریعا تغیر و تحول را انجام دهد استاندار یادش رفته مردم به تغیر رای دادن
آقای فلاح کاری کردید که مردم به دولت روحانی دولت مظلوم در استان مازندران گویند
می گویند دولت روحانی در مازندران مظلوئم واقع شد چرا از گلستان و گیلان چنین نیست .
آقای فلاح در دولت قبل در یک روز5 تا فرماندار را عوض کردن شما الان چکار می کنید آقای یونسی آقای حسن نژاد دارید چکار می کنید شهامت روحانی را داشته باشید. هنوز نتونستید ادارات زیر مجموعه خودتان را تغیر صورت دهید کی میخواهید ادارات کل را تغیر دهید .
نا شناس 19 دي 1392
چون استاندار بابلی هست ایشون هم از حمایت دریغ نمیکنه
آمل _ دابودشت
نا شناس 19 دي 1392
جناب علی پور نماینده سوادکوه، قائم شهر، سیمرغ و جویبار لطفا جوابشان را دهید. ما منتظریم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.159 seconds.