.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش دبیر مجمع نمایندگان مازندران به لایحه بودجه:
حق مازندران در لایحه بودجه نادیده گرفته شد

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در بودجه سال 93 حق مازندران نادیده گرفته شد، گفت: فردا ساعت 10 صبح اعضای مجمع نمایندگان مازندران د باره لایحه بودجه جلسه‌ خوهند داشت.

قاسم احمدی لاشکی امروز در گفت‌وگو با فارس، درباره تصمیم نمایندگان مازندران درباره بودجه سال آینده اظهار داشت: قرار است فردا ساعت 10 صبح اعضای مجمع نمایندگان مازندران در این باره جلسه‌ای داشته باشند.

وی با اعلام اینکه خیلی نسبت به بودجه پیش‌بینی شده راضی نیستیم، ابراز داشت: حق مازندران در این بودجه نادیده گرفته شده است و این استان آسیب می‌بیند.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس یادآور شد: با وجود اینکه می‌دانیم دولت تنگناهای هم در این زمینه دارد اما حق استان در بودجه نادیده گرفته شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 آذر 1392
اقایانی که به تدبیر رای دادند حقتان است... استانی که بیش از استان روحانی به وی رای دادند ....
نا شناس 19 آذر 1392
استانی که بیشترین رای را به روحانی داد نه تو کابینه کسی رو داره نه تو بودجه چیزی نصیبش شد!
نا شناس 20 آذر 1392
لطفا منطقی فکر کنید و نظر بد ید./در8 سال دولت احمدی نژاد با اون همه گند کاری وبدبختی که برای کشور وملت درست کرد ،دریغ از یک انتقاد.!!!!!!!!!!!حالا ظرف 100 روز انتظار معجزه داریم.
مهدوی جمنانی 19 آذر 1392
با سلام و آرزوی سلامتی و سربلندی همه ی مازندرانیهای با صفا ، مهربان و نجیب ، جناب آقای احمدی نماینده پرتلاش و محبوب دلهای مردم عزیز و محترم چالوس و نوشهر بسیار خوب و مودبانه و مقتدرانه و معقولانه در خصوص نادیده گرفتن حق مازندران در بودجه سال 93 سخن گفته و در جایگاه مسئولیتش باید از سوی نمایندگان شریف استان اظهار نظر میفرمودند ، اما نمی دانیم چرا جناب فیاضی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد این روزها خیلی رسانه ای شده و دائما از همه فقط عیب و ایراد میگیرد و حتی راه حل مختصری هم تاکنون ارائه نفرمودند ، نواقص و معایب را دیدن اصلا کار سختی نیست و همین لحظه بخواهیم عیوب ایشان را بشماریم دفتر و قلم کم میآید اما این هنر و راه چاره نیست ، بیایید در کنار هر انتقادی که میکنیم در کنارش راه حل و رفع آن را هم پیشنهاد کنیم بنده فکر میکنم که این نوع رفتار و اطلاع رسانی بیشتر اهداف سیاسی و جناحی و عیب جویی صرف دارد و نگرانی و دل سوزی برای دیار خوش خرام ما را همراه ندارد ، و ایضا راه سهم خواهی و جلب و جذب منابع بیشتر از این مسیر نیست چرا که استعفا ، اساسا بر پایه ضعف و ناتوانی بنا شده و به کار کسانی میآید که استعداد اهتمام واستحقاق و ایجاب فرصتها و شرایط لازم استعانت را ندارند و با روشهای تخاصم و تحصن و ترهیب بدنبال چاره می گردند البته استعفا درجای و وقت مغتنم ، عمل شایسته ای میتواند باشد اما نه در این طور موارد و مهمتر در کشور و حکومتی که با خون عزیزترین فرزندان این سرزمین با اهداف گرانسنگ حق و عدالت آبیاری گردید ، لذا امیدوارم وکلای این مردم فهیم و رحیم که نخبگان و برگزیدگان آنان نیز میباشند با عقلانیت و استدلال و استظهار واعتصام ، حقوق بحق استان مغموم و محروم تبرستان را استیفاء فرمایند ، با آرزوی شادکامی مردم خوب و پیشرفت و آبادانی موطن عزیزم ؛ م . م . ج .
نا شناس 19 آذر 1392
صادقانه عرض کنم که حالا حد و اندازه جناب اقای ناطق نوری را درک میکنیم البته حق ما همین آقای فیاضی است با اینطور مواضع و جانبداری که انجام میدهد ، شک ندارم که آقای فیاضی دوره بعد را نخواهد داشت و مردم درک بالایی دارند و بین خدمت و سیاسی کاری را خوب می فهمند ، آقای ناطق برگرد و عزت و حرمت مردم منطقه ات را دریاب .
شهرام 20 آذر 1392
استعفا یعنی چه بروید با استدلالهای کافی این مهم را به انجام رسانید و اگر جمع شما اتفاق نظر داشته باشند پیروز خواهید شد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.