.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي سرپرست جدیدبخشداری دشت‌سرآمل

شمال نيوز: طی حکمی از سوی استانداری مازندران، سرپرست جدید بخشداری تاسیس‌الجدید دشت‌سر شهرستان آمل با حضور معاون مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری مازندران و معاون فرماندار آمل معرفی شد.

به گزارش شمال نيوز به نقل از ايلنا، معاون مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری مازندران صبح امروز یکشنبه 23 تیرماه در این مراسم با بیان اینکه مردم کشور ما نقش مهمی در انتخابات اخیر داشته‌اند، یادآور شد: آن‌ها به خلق بزرگ‌ترین حماسه سیاسی دنیا پرداختند به طوری که مشت محکمی بر دهن دشمنان نظام زدند.

حسن قدیری با اشاره به اینکه مردم استان مازندران نیز در این مشارکت سیاسی سهم عظیمی داشتند، افزود: آن‌ها در این حماسه با ۹۳درصد مشارکت مردمی وفاداری خود را به نظام و ولایت فقیه به اثبات رساندند.

به گفته وی: این استان نسبت به دوره‌های قبل بالا‌ترین مشارکت را در پای صندوق‌های رای ایفا کردند.

در ادامه این مراسم محمد حسنی سرپرست جدید بخشداری دشت‌سر آمل با تاکید بر اجرای طرح مهاجرت معکوس از شهر به روستا اذعان داشت: اجرای این طرح و نیز افزایش درآمدهای خانوارهای بخش دشت سر آمل که بر محور کشاورزی پایدار است، به عنوان اولویت‌های بعدی مدیریت جدید این بخش برنامه‌ریزی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این بخش پتانسیل‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و گردشگری وجود دارد که نیاز به اجرای طرح‌هایی در این بخش‌ها است.

حسنی یادآور شد: این بخش درعرصه گردشگری جذب توریست می‌تواند نگین گردشگری کشور محسوب و موجب رونق اقتصادی در استان و شهرستان شود.

بر اساس اين گزارش، در پایان این مراسم حکم سرپرستی بخشداری دشت‌سر شهرستان آمل از سوی استانداری مازندران بدست معاون مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری مازندران به سیدمحمد حسنی ابلاغ و لوح ارائه شد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1392
انشاله موفق و مويد باشيد .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.