.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دریا آخرین جسد7غرق شده کرجی را پس داد

شمال نيوز: هفتمین جسد غرق شدگان کرجی در ساحل دریای سرخرود محمودآباد از دریا خارج شد.
 علی محمد صمدیان در گفت‌وگو با فارس در نور از کشف آخرین جسد غرق شده 11 تیر دریای نور در سواحل سرخرود محمودآباد خبر داد و اظهار داشت: از ابتدای شنیدن خبر غرق حدود 10 جوان کرجی در ساحل ایزدشهر از توابع شهرستان نور تمامی امکانات امدادی شهرستان به محل حادثه اعزام و اقدامات امداد و نجات آغاز شد.

فرماندار نور تصریح کرد: ناجیان غریق بومی و افراد حاضر در محل نیز برای نجات مغروقین وارد عمل شدند اما چون تعداد افراد داخل آب حدود 80 نفر بود و نزدیک به نیمی از آنان در معرض غرق شدن قرار داشتند، تلاش‌ها انجام شد اما هفت نفر به زیر آب رفتند.

وی ابراز داشت: بنا به گفته شاهدان عینی این تعداد افراد با بی‌توجهی به تذکرات، در دریای طوفانی وارد دریا شدند و مشغول بازی بودند که ناگهان گردبادی تعدادی از آنان را به عمق می‌کشد و این حادثه تلخ روی می‌دهد.

صمدیان افزود: از همان لحظات اولیه حادثه شورای تامین شهرستان تشکیل و ستاد طرح سالم‌سازی موظف به انجام اقدامات برای نجات و کشف اجساد شد که در مراحل اولیه تعدادی از مغروقین از دریا بیرون کشیده شدند و با اقدامات اورژانسی به زندگی برگشتند و چهار نفر نیز برای ادامه معالجه و بهبود به بیمارستان امام(ره) نور منتقل شدند که به سلامت مرخص شدند.

فرماندار نور افزود: برای سه نفر دیگر از مغروقین که از آب بیرون کشیده شده بودند، اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و فوت شدند و چهار مغروق دیگر نیز به زیرآب رفتند که با تلاش اعضای ستاد و پیگیری‌های مداوم برای کشف اجساد، با طوفانی بودن دریا اجساد به سمت محمودآباد رفت که بالاخره در آخرین ساعات غروب روز گذشته آخرین جسد این افراد نیز در ساحل سرخرود کشف و به پزشکی قانونی منتقل شد.

*دریا در هر صورت خطرناک است

این مسئول در ادامه پیرو هشدارهای قبلی ابراز داشت: همانطور که بارها در رسانه‌های مختلف و حتی مصاحبه‌های اخیر رادیو و تلویزیونی هشدار دادم اعلام می‌کنم، دریا در هر شرایط خطرناک است و اعتمادی به آن نیست و نباید به بهانه بلد بودن شنا بی‌گدار به دریا زد.

صمدیان تاکید کرد: از همه شهروندان، هموطنان و مراجعان به سواحل صمیمانه تقاضا دارم برای حفظ جان خود و خانواده‌شان به هشدارها و تذکرات ناجیان غریق، نیروهای انتظامی، مسئولان و مجریان طرح و همه دلسوزان توجه کنند و خاطره تلخ برای خود و دیگران رقم نزنند.

*از محل طرح استفاده کنند

وی همچنین از عموم هموطنان و کسانی که برای استفاده از دریا این موهبت الهی به سواحل مراجعه می‌کنند خواست تا از محل‌هایی که برای این منظور با عنوان طرح سالم‌سازی دریا مشخص شده استفاده کنند و امنیت خود و خانواده و همراهان را به خطر نیندازند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرخنده حاجي بابايي 15 تير 1392
جناب آقاي حاجي بابايي ،خسته نباشيد قربان !!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.342 seconds.