.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشايي قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال

شمال نيوز: نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي از بازگشايي قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال (مرزن آباد تا چالوس) از روز چهارشنبه هفته جاري خبرداد.

قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال اواخرماه فروردين امسال به بهره برداري رسيد بعد از مدتي به علت ريزش كوه و پايين بودن كيفيت سطح آسفالت آن بسته شد.
قاسم احمدي در گفت و گو با ايرنا افزود: رايزني هاي صورت گرفته با مسوولان نهادهاي ذيربط و به دليل ترافيك سنگين ناشي از ورود مسافران و گردشگران به ويژه در روزهاي پاياني هفته، قرار شد اين مسير ارتباطي بازگشايي شود.
وي با انتقاد از مسدود شدن اين محور ارتباطي اظهارداشت : با وجود اين كه همزمان با بهره برداري اين طرح ملي، بخشي از عمليات از جمله انجام روكش آسفالت آن تكميل نشده بود ولي قرار نبود قطعه چهارم آزاد راه در اين ايام بسته شود.
در حال حاضر تردد خودروها از محور قديمي چالوس - كرج انجام مي گيرد كه ترافيك سنگين ناشي از ورود مسافران موجي از نارضايتي آنان را در پي داشته است.
قطعه چهارم آزاد راه تهران ـ شمال حدفاصل مرزن آباد ـ چالوس به طول ۲۰ كيلومتر در اواخر ماه فروردين امسال با حضور رييس جمهوري با اعتباري بالغ بر ۲۱۳ ميليارد تومان به بهره برداري رسيد.
سالانه بيش از پانزده ميليون مسافر به شهرستان هاي گردشگري غرب مازندران سفر مي كنند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.