.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هادی ابراهیمی: توفیقات را مدیون رسانه ها هستیم


شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: هر کجا استان توفیقاتی داشته، رسانه ها در کنار مدیران استان بوده اند.

به گزارش شمال نیوز، هادی ابراهیمی صبح امروز در مراسم تقدیر از اهالی رسانه در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی 92، که در سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، با اشاره به سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، افزود: همانگونه كه مقام رهبری امسال را سال امیدوارانه ای دانستند، سال 92 شروع امیدوارکننده ای در مقام استان داشته است.


 معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: نگاهی که رسانه ها داشتند، چه مکتوب و چه مجازی، نشان داد که این تلاش های خادمان ملت در مجموعه ستاد منعکس می شود و موجبات امید و نشاط جامعه می شود.

وی با اشاره به کسب مقام اول مازندران در گردشگری کشور، خاطر نشان ساخت: در واقع رتبه ی اول را مردم کسب کردند.

ابراهیمی از حضور بیش از 24 میلیون مسافر و 13 میلیون اقامت در نوروز امسال یاد کرد و گفت: با وجودی که 3 برابر جمعیت استان در مازندران اقامت داشتند اما حتی یک مورد هم گزارش نگران کننده ای نداشتیم.

وی خاطر نشان ساخت: تلاش ما معرفی در دو زمینه توانمندی ها و فرهنگ مازندران و میزبانی شایسته از گردشگران نوروزی بوده که بحمدالله حاصل شد.

ابراهیمی در پایان عنوان کرد: هر کجا استان توفیقاتی داشته، رسانه ها در کنار مدیران استان بوده اند.

وی در این رابطه افزود: اهالی رسانه به عنوان مشاوران شایسته اطلاع رسانی کردند، هم از موفقیت ها و هم نارسایی ها را بطور هنرمندانه نقد کردند، لذا خواستاریم این وحدت و همدلی ادامه داشته باشد.


منطقه ای که جنگل داشته باشد جوانان بیکار ندارد

سیف الله فرزانه در ادامه مراسم با اشاره به فعالیت های گسترده خبرنگاران، از فاصله طبقاتی فعالیت خبرنگاران مازنی نسبت به سایر استانها نام برد و این جایگاه ارزنده را به آنان تبریک گفت.

مدیر کل سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گفت: با فرا رسیدن تابستان امیدواریم که این روند کاری بطور مستمر ادامه پیدا کند.

فرزانه در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال فشار مضاعفی از لحاظ گرانی و تورم بر مردم بوده، در تلاش هستیم تا گردشگری را به گونه ای توسعه دهیم که جوانان بیکار در استان نداشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری که فرمودند: منطقه ای که جنگل داشته باشد جوانان بیکار ندارد، افزود: درصددیم از گردشگری به عنوان اقتصاد پایه در استان بهره ببریم. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 20 فروردين 1392
ای ول خوب گفتی .پس این همه بیکاران در استان از مناطق کویری آمدن؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.279 seconds.