.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه موقت ساری:
ساری با وجود استقرار 70 اداره‌ کل نباید محروم باشد
شمال نیوز: حجت‌الاسلام محمد قاسمی با اشاره به وجود 70 اداره‌کل در مرکز استان مازندران گفت: باید دست به دست هم دهیم تا ساری را از محرومیت نجات دهیم.

شمال نیوز:  امام جمعه موقت ساری با اشاره به وجود 70 اداره‌کل در مرکز استان مازندران گفت: باید دست به دست هم دهیم تا ساری را از محرومیت نجات دهیم.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری در فرمانداری این شهر اظهار داشت: در حال حاضر اگر مسئولی با تفکر ولایت فقیه زاویه داشته باشد و نسبت به تفکرات ولی فقیه کج‌روی کند، باید پاسخگو باشد.

وی ادامه داد: همه مسئولان باید بدانند که در نظام اسلامی ایران سخنان رهبری فصل‌الخطاب است و همه مسئولان در زمان دریافت سمت این موضوع را پذیرفتند و نیاز است در حال حاضر نیز مسئولیت‌پذیر باشیم.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه مسئولان الگوی مردم هستند، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در گفتار و رفتار مراقب خود باشند، چون مردم ما را به عنوان چهره مذهبی می‌شناسند و این مسئولیت سنگینی بر دوش ما نهاده است.

وی با اشاره به ولایت‌مداری مردم طی 34 سال پس از انقلاب شکوهمند اسلامی تصریح کرد: با وجود تهدید‌ها و تحریم‌های زیادی که کشور با آن مواجه بوده است، مردم در 22 بهمن به خوبی ولایت‌مداری خویش را به اثبات رساندند.

قاسمی عنوان کرد: دشمن با تهدید، ترور و تهاجم فرهنگی سعی دارد به فرهنگ غنی اسلامی مردم ما لطمه وارد کند و مسئولان باید نسبت به این امور هوشیار باشند.

وی اضافه کرد: اگر نسبت به امور فرهنگی در استان بی‌تفاوت باشیم، شاهد سونامی فرهنگی خواهیم بود.

این مسئول در ادامه با اشاره به برخی مشکلات شهری در مرکز استان مازندران بیان داشت: مسئولان ساری باید تلاش کنند، مظلومیت و محرومیت این شهرستان را رفع کنند.

وی ابراز داشت: امکانات رفاهی مناسبی در سطح شهر ساری وجود ندارد.

قاسمی در پایان با اشاره به وجود 70 اداره‌کل در استان مازندران متذکر شد: باید دست به دست هم دهیم تا ساری را از محرومیت نجات دهیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 اسفند 1391
جناب آقای قاسمی وجود 70 یا 7000 تا مهم نیست ، مهم اینه که چقدر عرضه کار کردن و مدیریت داریم
همه می بینند که شهردار داره تو ساری کار مثبت انجام میده ولی این همه هجمه انتقادی علیه اون صورت می گیره
نا شناس 14 اسفند 1391
آقاي قاسمي شما چه كاره اي كه دلت براي ساري مي سوزه شما برو فرماندار را انتخاب كن چرا شوراي اداري شركت مي كني

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.251 seconds.