.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:
برگزاري جشن روز مازندران همزمان با همایش ملی تشیع و تبرستان در مرزن آباد

به گزارش شمال نیوز به نقل از کمیته اطلاع رسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران جزئیات همایش ملی تشیع و جشن روز مازندران را اعلام کرد.

جلسه‌ای به منظور هماهنگی برگزاری جشن روز مازندران و همایش ملی تشیع و تبرستان با حضور مدیرکل ارشاد اسلامی، قائم مقام صداوسیمای مازندران، معاون بودجه استانداری و معاون تبلیغات اسلامی مازندران، امام جمعه و فرماندار چالوس و همچنین اعضای کمیته برگزاری همایش تشیع و تبرستان در چالوس برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در این جلسه گفت: بخشی از حکومت علویان به مدت پیش از نیم قرن در استان مازندران برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی در همین رابطه افزود: با وجود فشارهای مارکسیسم‌ها و تفکرات الحادی که اعتقادات مردم را به انحراف بکشانند وفاداری مردم مازندران به ولایت علوی تا به مرز بیش از 10 هزار و 400 شهید و لشکر پیروز 25 کربلا و مشاهیر و مفاخر استان و نیز حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته و بارها از طرف رهبری مورد تقدیر قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه بر ماست که این اعتبار، اصالت و هویت را از نیاکان حفظ و به نسل آینده انتقال دهیم، گفت: جشن روز مازندران سال‌های قبل در مرکز استان برگزار می‌شد اما امسال تصمیم گرفتیم که این همایش در مرزن‌آباد به‌عنوان خاستگاه علویان و همزمان با همایش ملی تشیع و تبرستان برگزار شود.

ابراهیمی با بیان اینکه همایش تشیع و تبرستان در نوبت صبح و جشن روز مازندران در نوبت عصر روز 14 آبان برگزار می‌شود، افزود: برپایی موسیقی بومی، نمایشگاه صنایع دستی و لباس بومی محلی، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری، پخت غذاهای محلی و ... از جمله برنامه‌های این جشن است.

قائم مقام صدا و سیمای مازندران نیز در این جلسه با اعلام آمادگی صدا و سیما برای پوشش خبری این رویداد بزرگ مذهبی و فرهنگی هنری گفت: سعی ما بر این است که در حوزه رسانه رسالتی که بر دوش ما نهاده شده را به نحو احسن انجام دهیم.
تقی صمدی با بیان اینکه پوشش این رویداد مستلزم همکاری نهادها و سازمان‌های منطقه است، تصریح کرد: پخش زیرنویس و تیزر تبلیغاتی همایش، مصاحبه تلویزیونی با متولیان برگزاری همایش، دعوت از کارشناسان حوزه تاریخ و تشیع و تبرستان، پوشش خبری کامل و ضبط و پخش آن از صدا و سیما از جمله برنامه‌های ما در رابطه با این همایش خواهد بود.

جعفر ردایی شهردار مرزن‌آباد و مسئول کمیته پشتیبانی همایش تشیع و تبرستان نیز گفت: مکان همایش در حال آماده‌سازی است و تمهیدات از جمله سالن مسقف، پارکینگ، وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری همایش و پذیرایی از بیش از یک هزار و 200 میهمان اندیشیده شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.