.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کاسبی دبیر با همکاری زوج دلال در یک فدراسیون

مشرق: فدراسیون های ورزشی مدت هاست با نهادی جهت نظارت فراگیر مواجه نشده اند. همین نیز موجب شده تا عملکردها قابل نقد نبوده و هر کدام به جزیره ای جداگانه مانند باشند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز محلی بوده اند برای منازعاتی که ربطی به میادین و مسابقات ندارد.
یکی از نمونه ها را می توان در یکی از فدراسیون های مشهور دید که این روزها رها شده و بدون نظارت عمل می کند. البته، ریشه چنین وضعیتی را می توان در گذشته های نه چندان دور دید. در دورانی که دبیر این فدراسیون وارد فضای دلالی شده و خود به نقل و انتقال مربی و ورزشکار مبادرت کرده است. همین نیز سر منشا بسیاری از اتفاقات و تصمیم ها در این فدراسیون است.
در سال 1384 بود که دبیر فدراسیون اقدام به تشکیل دفتری با حضور خانم "م" در یکی از نقاط غربی تهران کرد. این دفتر که با حضور همسر این کارمند سابق فدراسیون تشکیل شد، فعال در حوزه ورزشکاران و مربیان بود. نکته حایز اهمیت این است که مجوز فعالیت این زوج نیز توسط دبیر فدراسیون صادر شده بود!
این دفتر موفق شد یک سال بعد، فقط به یک باشگاه صنعتی دو مربی و سه ورزشکار را تحمیل کند که البته آن مجموعه ثمر این اقدام خود را با نتایج ضعیفش گرفت. نکته حایز اهمیت این است که عملا آن باشگاه به زیر مجموعه این دفتر وابسته به دبیر فدراسیون درآمد و کسی هم در این راستا تحقیق انجام نداد. در همین مورد نیز رقم نجومی نصیب این زوج دلال و دبیر فدراسیون شد.
نباید از یاد برد که فعالیت های دبیر فدراسیون و شرکایش محدود به این امور نبوده و نیست و ابعاد گسترده ای دارد که در آینده بدان خواهیم پرداخت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.