.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی رضایی از آینده جنبش عدم تعهد
 دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: دیدگاههای جدیدی در اجلاس سران در تهران برای احیای جنبش غیر متعهد‌ها و بازگرداندن نقش و جایگاه آن در سطح بین المللی مطرح و پیشنهادهای گرانبهایی مطرح شد که اصل و مبنایی ارجمند برای سه سال آتی خواهد بود.

محسن رضایی اظهار داشت: صهیونیست‌ها ودشمنان ما در منطقه برای شکست نشست تلاش کردند؛ ولی این اجلاس به بهترین نحو برگزار شد و موضوع‌ها و دیدگاههای جدیدی برای احیای جنبش غیر متعهد‌ها و بازگرداندن نقش آن در سطح بین المللی مطرح گردید.

وی افزود: سخنرانیهای اجلاس و در راس آن‌ها سخنرانی حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی و نیز آقای محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری، نخست وزیر هند و محمد مرسی رییس جمهوری مصر، حاوی پیشنهادات گرانبهایی بود که اصل و مبنایی ارزشمند برای سه سال آتی است و به گمان من ایران مسوولیت بزرگی به عهده دارد و به کشورهای منطقه کمک خواهد کرد.

رضایی درباره تغییراتی که جنبش عدم تعهد طی سه سال آتی شاهد آن‌ها خواهد شد، گفت: معتقدم که تغییر می‌تواند اتفاق بیفتد، مسایل مهمی مطرح است و نیز فشارهایی بین المللی بر اقتصاد کشورهای منطقه وجود دارد و بویژه کشورهای مستقل با مسایل بانکی و مالی مواجه هستند. این جنبش می‌تواند راه حل‌ها و راهکارهای مفیدی بیابد و در مقابل دخالت مستکبران و قدرتهای سلطه گر بین المللی بایستد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: حفظ انسجام این جنبش یکی از مسایل مهم دیگر است و اگر این امر صورت گیرد، جنبش عدم تعهد به یک تشکل فعالی در داخل سازمان ملل تبدیل می‌شود و می‌تواند نقشی سرنوشت ساز در اتخاذ تصمیمات داخل سازمان و نیز نقشی برای مدیریت جهان ایفا کند.

منبع: العالم
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.