.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فضای کتابخانه‌های مازندران مناسب نیست

مدیرکل کتابخانه‌های مازندران گفت: کتابخانه‌های عمومی مازندران به لحاظ شاخص‌های آماری در منابع و فضای کتابخانه‌ای در وضعیت مناسبی قرار ندارد. 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، محمداسماعیل امامزاده صبح امروز در دیدار با سیدعباس ‌حسینی‌نژاد فرماندار شهرستان ساری اظهار داشت: برای بهتر شدن این وضعیت،‌ نیازمند همراهی تمام مسئولان به ویژه مسئولان ارشد شهرستان‌ها هستیم.
وی با اعلام اینکه برای دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز در افق 1404 در مقوله کتابخوانی نیازمند حرکت روبه جلو در ساخت کتابخانه‌ها هستیم، بیان داشت: افزایش اعضای فعال و مراجعه کنندگان، افزایش تعداد امانت، افزایش فضای مجهز به نرم‌افزارها و تجهیز کتابخانه‌ای، مهم‌ترین شاخص کتابخانه‌ها در ترویج کتابخوانی است و دایر کردن کتابخانه‌های جدید در رشد این شاخص‌ها تاثیر دارند.
دبیر سند نهضت مطالعه مفید در استان مازندران از فرماندار ساری درخواست کرد تا در تهیه زمین برای احداث کتابخانه جدید در شهرستان ساری همکاری داشته باشد.
فرماندار ساری نیز با تاکید بر داشتن کتابخانه‌های مرکزی در استان، دایر کردن کتابخانه‌های مرکزی با هدف فراهم کردن منابع مورد نیاز، دسترسی آسان‌تر به کتاب‌های درخواستی را گامی موثر در ترویج کتابخوانی، بالا بردن سطح بینش و آگاهی مردم دانست.
سیدعباس ‌حسینی‌نژاد ابراز امیدواری کرد با همراهی فرمانداری و اداره کل کتابخانه‌های استان با تخصیص اعتبارات برای احداث کتابخانه مرکزی در استان، اقدام‌های موثری انجام شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 دي 1390
شفا بده امامزاده ....تو ارشاد که بودی کور میکردی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.