.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آمادگي‌نمايندگان‌گيلان‌برحمايت‌ازمنطقه‌آزادانزلي

نمايندگان استان گيلان در مجلس شوراي اسلامي در ديدار با مدير عامل منطقه آزاد انزلي بر حمايت از اين منطقه تاکيد کردند.
به گزارش شمال نیوز ، مديرعامل سازمان منطقه آزاد انزلي در اين جلسه با اعضاء هيأت مديره سازمان منطقه آزاد انزلي با نمايندگان مردم گيلان در مجلس شوراي اسلامي با حضور امام جمعه شهرستان بندرانزلي و معاونين و مديران مرکز امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي کشور برگزار شد اظهار داشت: همراهي، هم انديشي،تعامل و استفاده از نظرات تخصصي و تجارب نمايندگان استان گيلان در چارچوب سياستهاي ابلاغي اولويت اصلي کاري وي را تشکيل مي دهد.
بهمني در رابطه با هدف از تشکيل اين جلسه اظهار داشت: هدف از تشکيل اين جلسه تبادل نظر با نمايندگان مردم بزرگ و ولايي استان گيلان جهت بهره گيري مستقيم از نظرات کارشناسانه و دلسوزانه نمايندگان به منظور بهره گيري در مسير توسعه منطقه آزاد انزلي و استان گيلان است.
رئيس هيأت مديره سازمان منطقه آزاد انزلي مهمترين مزيت ديدار با نمايندگان را بهره گيري از نظرات کارشناسانه منتخبان مردم گيلان که عصاره افکار و انديشه هاي چند ميليون گيلاني هستند خواند و تصريح کرد: براساس اصل مشورت که در دين ما به عنوان يک ضرورت در قرآن و سيره معصومين بر اهميّت آن تأکيد شده سياست ما ادامه چنين ارتباطي به صورت پيوسته و دو سويه است چرا که اگر اين ارتباط دو سويه نباشد ره به جايي نبرده و همگان متضرر مي شوند.
در ادامه اين نشست نمايندگان گيلان در مجلس شوراي اسلامي با تشکر از برگزاري چنين نشست هم انديشي که جهت ايجاد وفاق، همدلي و همگرايي براي نخستين بار از سوي يک منطقه آزاد مطرح و اجراء شده نظرات و پيشنهادات خود را در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط با منطقه آزاد انزلي اعلام داشته و بر عزم راسخ خود نسبت به مساعدت و حمايت از اين منطقه تأکيد نمودند و منطقه آزاد انزلي را داراي بالاترين نقش در توسعه اقتصادي استان گيلان اعلام کردند که پويايي آن زمينه ساز توسعه همه جانبه گيلان خواهد بود و خواستار برگزاري منظم و مستمر چنين نشست هايي در طول سال شدند.
در پايان اعضاء هيأت مديره سازمان منطقه آزاد انزلي خواستار همکاري و حمايت نمايندگان استان گيلان از منطقه آزاد انزلي درخصوص اجراي پروژه هاي زيرساختي و مصوبات هيأت دولت در اين منطقه شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1389
ببینید نمایندگان بیگانه پرست استان بجای برکناری بهمنی که مدیر پروازی است و هنوز خانواده اش به گیلان نیامده اند و در تهران ساکن هستند چگونه جان فدا می کنند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.