.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست. بنده از کاندیداتوری آقای زاکانی اطلاعی ندارم.
نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه دویست و سی و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز مدیرعامل آبفای استان گزارشی در خصوص آب و فاضلاب شهر تهران و بودجه پیش‌بینی شده شورا برای این بخش ارائه خواهد داد، اظهار کرد: فهرست پروژه‌های شهر به صورت لایحه به شورا آمده که مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

وی با اشاره به پایش نما‌های شهر تهران در جلسه امروز، یادآور شد: کمیته نما در دوره چهارم مستقر شد و با حضور اساتید دانشگاه و نمایندگان شورا نما‌ها بررسی می‌شود و مشکلات گوشزد خواهد شد. 

 

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص فعالیت تاکسی‌های اینترنتی هم گفت: ما، چون دخالتی در عملکرد تاکسی‌های اینترنتی نداشتیم، وزارت کشور به عنوان صنف به آنها نگاه می‌کند. وزیر کشور در خصوص اینکه تاکسی‌های اینترنتی زیرنظر شورا‌ها باشد اظهار نظر کرده است. اینکه بگوییم باید این چنین باشد فکر می‌کنند می‌خواهیم امپراتوری داشته باشیم درحالی که قصد ما این است که مشکلات این بخش کاهش یابد.

 

وی با بیان اینکه تلاش زیادی شد که سیستم‌های سایبری شهرداری با همکاری دستگاه‌های امنیتی فعال شوند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من هنوز آنچه که مورد نیاز شهر است، عملیاتی نشده و امیدواریم سریعتر انجام شود. شهرزاد اپلیکیشن بسیار قوی است که امید می‌رود بتواند سریع‌تر و به خوبی جایگزین موارد قبلی شود.

 

چمران گفت: نیازی به استعفای افراد برای کاندیداتوری ریاست جمهوری نیست. بنده از کاندیداتوری آقای زاکانی اطلاعی ندارم و چیزی به بنده نگفته‌اند.

 

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه برای ساخت هتل ۳۰ طبقه ولنجک مدارک به درستی تنظیم شده و به کمیسیون ماده پنج رفته است، یادآور شد: باید تلاش شود زمان گودبرداری آسیبی به ساختمان‌های اطراف وارد نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.