.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارائه تصویر اشتباه از ایران در رسانه‌های غربی
یک نویسنده و روزنامه نگار کروات گفت: ایران تاریخ غنی و بلندبالایی دارد و همین مرا علاقمند کرد که بخواهم درباره اين کشور بيشتر بدانم.
ارائه تصویر اشتباه از ایران در رسانه‌های غربی

دنیل جکیچ نویسنده و روزنامه نگار کروات درباره حضورش در رویداد رسانه‌ای «صبح» گفت: از من دعوت شد تا در این رویداد حضور داشته باشم و من خوشحال شدم و استقبال کردم، چون تاکنون به ایران نیامده بودم. 

 

وی درباره نگاهش به ایران عنوان کرد: من عاشق ایران هستم و از زمانی که وارد ایران شدیم تا الان از همه اتفاقات لذت برده ام. روش استقبال ایرانی‌ها را تاکنون در کشور دیگری ندیده بودم و برایم خیلی جالب بود. 

 

جکیچ درباره اینکه ایران را از چه طریقی می‌شناسد بیان کرد: خیلی کم درباره ایران می‌دانم، اما همین قدر اطلاع دارم که تاریخ غنی و بلندبالایی دارد و همین مرا علاقمند کرد که درباره ایران بخواهم بدانم. 

 

وی اضافه کرد: به ویژه فکر می‌کنم معرفی اشتباهی نسبت به ایران در رسانه‌های غربی وجود دارد که اتفاقا این موضوع تحقیق من است. از آنجایی که سال‌های طولانی در لبنان زندگی کرده ام نوعی آشنایی با ایران دارم. 

 

این روزنامه نگار که در آلمان بزرگ شده است درباره نگاه غیرواقعی اروپایی و آمریکایی علیه ایران بیان کرد: به نظرم رسانه‌های غربی رویکردی تبعیض آمیز دارند و بیشتر محدود به یک نگاه و ایدئولوژی هستند. با این حال برگزاری این رویداد‌ها ایده خوبی است، چون نوعی تبادل آراست. از طرفی این جشنواره‌ها می‌تواند دیدگاه تحلیلی را هم گسترش دهد.

 

دومین رویداد بین المللی رسانه‌ای «صبح» به دبیری محسن یزدی از ۳۰ اردیبهشت با نمایش آثار مستند، انیمیشن و فیلم کوتاه راه‌یافته به مسابقه، همراه با برگزاری کارگاه‌های تخصصی با موضوع رسانه، آغاز به کار کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.