.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام دکتر بهزاد برارزاده :
شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب دراستان مازندران طی سال گذشته
شمال نیوز: مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت اب و فاضلاب مازندران ، بهزاد برارزاده در گفتگویی با بیان اینکه هر گونه بهره برداری از آب شرب بدون کسب مجوز غیر قانونی است گفت: این امر انشعاب غیر مجاز محسوب می شود که براساس قانون، مشترک خاطی به جبران خسارت، جزای نقدی و قطع انشعاب محکوم می‌ شود.

 

او با بیان اینکه این گونه انشعابات منجر به اخلال در امر خدمات رسانی منظم و تضییع حقوق سایر مشترکین، آلودگی و کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی افزود: انشعاب غیر مجاز به دلیل برداشت بی رویه منجر به افت فشار آب نیز خواهد شد.

 

 

دکتر برارزاده در ادامه سخنانش، به شناسایی ۳۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در سطح استان مازندران توسط همکاران شرکت طی سال گذشته اشاره و تصریح کرد: از این تعداد۱۶۹۷ فقره در شهرها و ۱۴۳۹ فقره در روستاها شناسایی شد.

 

او، با تاکید بر اینکه شناسایی انشعابات غیر مجاز با جدیت پیگیری می شود، افزود: از مجموع انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته، ۱۹۹۶ فقره انشعاب با هزینه ۲۹۵ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال به مجاز تبدیل شدند که بیشترین انشعابات مجاز شده در شهرستان آمل با ۴۱۷ فقره، نور با ۲۹۱ فقره، ساری با ۲۱۰ فقره، نوشهر با ۱۵۷ فقره و چالوس با ۱۵۳ فقره بوده است.

 

 

دکتر برارزاده خاطرنشان کرد: اﻧﺷﻌﺎب ﻏﯾر مجاز آبﻣﻌﺎدل ۴ انشعاب مجاز آب مصرف می‌کند که این امر به کمبود آب دامن می زند به همین منظور از مشترکین محترم تقاضا می شود به منظور حفظ حقوق شهروندان، ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت با در دست داشتن مدارک هویتی از جمله شناسنامه، کارت ملی، شماره پرونده مندرج در قبض آب نسبت به درخواست انشعاب آب به صورت قانونی اقدام نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.985 seconds.