.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
همزمان با تنش میان تل آویو و واشنگتن درباره رأی ممتنع آمریکا درباره قطعنامه آتش بس در غزه، رویترز از قصد نتانیاهو برای اعزام هیاتی به واشنگتن طی هفته آینده برای گفت‌وگو درباره رفح خبر داد.
تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو هفته آینده هیئتی را برای گفت‌وگو درباره عملیات رفح به واشنگتن اعزام می‌کند.

 

پیش از این نیز، شبکه آمریکایی NBC به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، کاخ سفید را از تمایل خود برای از سرگیری برگزاری جلسه لغو شده درباره رفح مطلع کرده است.

 

در خبری مرتبط، پیشتر برخی منابع خبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عقب نشینی از تصمیم قبلی خود در رابطه با لغو سفر هیئت اسرائیلی به واشنگتن درصدد است تا رون درمر، وزیر امور راهبردی و سخی هنگبی، مشاور امنیت داخلی این رژیم را در هفته آتی به واشنگتن اعزام کند.

 

منابع خبری گزارش دادند که هدف از سفر این هیئت صهیونیستی هماهنگی با مقامات کاخ سفید درباره جییات طرح حمله ارتش اسرائیل به رفح عنوان شده است.

 

این درحالی است که روز دوشنبه نتانیاهو سفر همین افراد به واشنگتن را در اعتراض به وتو نکردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار آتش بس در غزه و آزادی گروگان‌های حماس بود، لغو کرد.

 

پیامدهای ناشی از سفر لغو شده و بن بست در مذاکرات مربوط به گروگان گیری به روابط پیچیده میان نتانیاهو و دولت بایدن دامن زد.

 

نتانیاهو پیش‌تر رأی ممتنع آمریکا به این قطعنامه را «عقب‌نشینی آشکار» واشنگتن از مواضعش توصیف کرد و رأی ممتنع واشنگتن را مانعی بر سیاست‌های وی در ادامه فشار به گروه‌های فلسطینی در غزه برای آزادی اسرای صهیونیستی نزد حماس خواند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.223 seconds.