.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بمب چربی سوز که وزن شما را کاهش می‌دهد
اگر شما هم میخواهید لاغر شوید و در سال جدید با تناسب اندام وارد شوید باید نکاتی را در زمان غذا خوردن و ورزش کردن رعایت کنید.

 شیر و دارچین یکی از انواع نوشیدنی های سالم و مقوی بین المللی است که با دستورهای متنوعی تهیه می شود. این معجون خوشمزه دارای خواص زیادی برای سلامتی بدن می باشد از مهمترین این خواص می توان به کاهس کلسترول های بد، تنفس راحت تر، تقویت استخوان ها، افزایش متابولیسم بدن، کاهش وزن و لاغری و … اشاره کرد. بهترین زمان برای مصرف این نوشیدنی خوشمزه و بسیار مفید چند ساعت قبل از خواب می باشد و نکته جالب در مورد این نوشیدنی این است که ترکیب کردن شیر با دارچین باعث می شود که تاثیرگذاری خواص شیر تا ده برابر بیشتر شوند.

 

مواد لازم برای ۲ نفر

 

شیر ۲ لیوان

چوب دارچین ۴ تکه

زنجبیل (اختیاری) ۱ تکه کوچک

عسل ۲ قاشق مرباخوری

 

مرحله اول

 

برای تهیه معجون شیر و دارچین خوشمزه و مقوی ابتدا شیر را داخل شیرجوش می ریزیم و روی حرارت کم قرار می دهیم و چوب دارچین را به همراه زنجبیل به آن اضافه می کنیم و با قاشق مواد را در حد مخلوط شدن می زنیم.

 

مرحله دوم

 

سپس اجازه می دهیم تا اطراف شیرجوش شیر شروع کند به کف ایجاد شدن و حباب زدن که شعله را خاموش می کنیم و اجازه نمی دهیم شیر جوش بزند.صبر می کنیم تا شیر از دما بیفتد، بعد مجددا شعله را روشن می کنیم.

 

مرحله سوم

 

حالا با حرارت کم اجازه می دهیم تا گرم شود و بلافاصله با همزن دستی مخلوط شیر را مداوم می زنیم تا کف روی آن ایجاد شود و با صافی دستی کوچک چوب دارچین و زنجبیل را از داخل شیر خارج می کنیم و شیر جوش را از روی شعله بر می داریم.

 

مرحله چهارم

 

در این مرحله شیر را داخل لیوان مورد نظرمان می ریزیم و عسل را به آن اضافه می کنیم و چند قاشق از کف روی شیر را داخل شیر در لیوان می ریزیم و در آخر کمی پودر دارچین روی شیر می ریزیم و با قاشق هم بزنید و نوش جان کنید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.879 seconds.