.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم رئیس جمهور؛
یک مازندرانی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی ریاست‌ محترم جمهور، طی حکمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور را منصوب کرد.

 

شمال نیوز: رئیس جمهور طی حکمی حجت اله علیمحمدی را به سمت رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور منصوب کرد.

 

به گزارش شمال نیوز، در بخشی از حکم سید ابراهیم رئیسی آمده است: در اجرای ماده (۱۲) قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا بر پیشنهاد شورای مرکزی آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب می شوید.

 

در این حکم، تلاش و برنامه ریزی هوشمندانه در راستای حفظ منابع پایه تجدید شونده و ظرفیت های خدادادی با هدف دستیابی به خود کفایی و امنیت غذایی، افزایش میزان نفوذ دانش و بهره مندی از علوم روز در بخش های مختلف کشاورزی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارتقای بهره وری در این حوزه با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان، برقراری عدالت در تعرفه های خدمات حوزه های مرتبط با سازمان؛ اشراف موثر و هوشمند بر فرآیند تشکیل شوراهای استانی و صدور و واپایش پروانه های فعالیت اعضاء، اعمال نظارت دقیق و جامع بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به حوزه کشاورزی و پشتیبانی از تشکل های حرفه ای و مهندسی این حوزه با تاکید بر فعال سازی ظرفیت های مردمی در چارچوب قوانین مصوب از مهمترین انتظارات رییس جمهور از رییس سازمان ذکر شده است.

 

گفتنی است،علیمحمدی اصالتا مازندرانی و اهل شهرستان ساری و  پیش از این ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران را بر عهده داشته است.

 

شمال نیوز انتصاب شایسته دکتر حجت اله علیمحمدی فرزند شایسته مازندران را به فعالان این صنف تبریک گفته، آرزوی توفیقات روز افزون او را از خداوند منان خواستار است.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

برنتی 9 فروردين 1403
اول احسن به رییس جمهور بخاط انتخاب جناب دکتر علی محمدی به سمت رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ، همچنین تبریک به آقای دکتر که انشاالله که در برنامه ریزی کاری ماندگار در صنعت کشاورزی و منابع طبیعی به یادگار بگذارند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.