.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مداح: خوشحالم که رو سفید شدم/ از اعتماد ساعی ممنونم
سرمربی تیم‌ ملی تکواندو بانوان گفت: خوشحالم که رو سفید شدم و از اعتماد رییس فدراسیون تکواندو تشکر می‌کنم.
مداح: خوشحالم که رو سفید شدم/ از اعتماد ساعی ممنونم

به گزارش شمال نیوز ، مینو مداح سرمربی تیم‌ملی تکواندو بانوان ایران درخصوص تاریخ سازی ناهید کیانی در مسابقات قهرمانی جهان باکو اظهار داشت: ابتدا این اتفاق را به همه هواداران و حامیان واقعی تکواندو تبریک می‌گویم. خدا را شکر توانستیم رو سفید شویم. همیشه گفتم کسب یک مدال ارزشمند در مسابقات جهانی کار یک نفر نیست حاصل تلاش تیمی است. کادر فنی و مجموعه فدراسیون همه در این مدال سهیم هستند. خیلی خوشحالم که با بچه‌ها علارغم این تاریخ سازی یک اتفاق خوب دیگر را هم رقم زدیم و برای نخستین‌بار سکوی پنجم جهان را هم به دست آوردیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد و بچه‌های ما بتوانند بهتر از قبل بدرخشند.

 

وی در مورد کیفیت مسابقات جهانی توضیح داد: هر ورزشکاری که پا در این مسابقات می‌گذارد یعنی مدعی مدال است بنابراین کیفیت مسابقات بالاست. ناهید کیانی از همان ابتدای بازی به نظرم فینال‌های زودرسی را داشت که خوشبختانه با هوش بالا و بازی خوب همه را با موفقیت پشت‌سر گذاشت.

 

مداح در واکنش به نتایج 6 وزن دیگر تیم‌ملی زنان گفت: در وزنی که ناهید حضور داشت خوب از ابتدا هم خانم کیانی حرفی برای گفتن داشت و موفق شد ۱۴۰ امتیاز را به دست بیاورد. نرگس نوراللهی بازی قابل قبولی داشت دو برد به دست آورد و در بازی سوم مقابل قهرمان جهان و عنوان‌دار گرندپری نتیجه را واگذار کرد. نرگس هم تلاشش را کرد ولی حریف یک سر و گردن از ما بالاتر بود که نماینده ما زورش نرسید. در دو وزن هم ما عملکرد خوبی نداشتیم که حتما در این مورد بررسی خواهیم داشت.

   

 

مداح با اشاره به مسابقات گرندپری رم گفت: من همیشه گفتم این بچه‌ها باید در زمین‌های بزرگ باشند. یک بازیکن با دیدن دو زمین جهانی و چند گرندپری واقعا یک آدم دیگر می‌شود. این صحبت به نوعی در مسابقات جهانی به ثمر نشست و من خوشبختانه رو سفید شدم. حضور در گرندپری برای ما واجب بود امیدوارم بچه‌ها آنجا هم خودی نشان دهند.‌ من تشکر می‌کنم از اعتمادی که ساعی به ما داشت و برای اولین بار بود که ما با هفت وزن در این مسابقات شرکت کردیم در وزن بدشانسی آوردیم ولی خدا را شاکرم که پایان طلایی داشتیم. اگر به گذشته برگردم باز با همین هفت وزن در مسابقات شرکت می‌کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.757 seconds.