.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پایان کار بی‌بی‌سی! +عکس
داستان مثلث طلایی کهکشانی‌ها پس از ۱۰ سال به پایان خود رسید.
پایان کار بی‌بی‌سی! +عکس

شمال نیوز : با جدایی کریم بنزما از رئال مادرید، ماجرای خط آتشین سه نفره رئال مادرید که چهار جام لیگ قهرمانان اروپا را برای کهکشانی‌ها به ارمغان آورده، به نقطه انتهایی خود رسید.

 

باشگاه رئال مادرید دیروز (یکشنبه) اعلام کرد مهاجم فرانسوی این تیم در پایان فصل از جمع کهکشانی‌ها جدا خواهد شد و حالا دیگر در سانتیاگو برنابئو اثری از مثلث بی‌بی‌سی در کار نخواهد بود.

 

روزنامه مارکا نوشته تیم رئال مادرید در تابستان ۲۰۱۸ شاهد از دست دادن اولین ضلع مثلث هجومی خود بود. کریستیانو رونالدو، مادرید را به مقصد تورین و تیم یوونتوس ترک کرد. در سال ۲۰۲۲ گرت بیل ولزی از جمع رئالی‌ها جدا شد و حالا هم بنزما.

 

مثلث مخوف بی‌بی‌سی در تابستان ۲۰۱۳ متولد شد. در این سال، بیل از تاتنهام به رئال مادرید آمد و همراه با رونالدو و بنزما، آن‌ها شروع به تسخیر اروپا کردند.

 

آن‌ها با درخشش خود چهار جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را به ویترین رئال مادرید اضافه کردند و بدون بی‌بی‌سی رئال نه ۱۳ بلکه ۹ قهرمانی اروپا داشت.

 

تاریخ بی بی‌سی همراه با نمایش‌های دلپذیر و خاطره‌انگیز بوده است؛ از گل‌های رونالدو تا حرکات انفجاری بیل و همکاری شگفت‌انگیز بنزما با آنها.

 

روزنامه چاپ مادرید در پایان می‌نویسد: با جدایی بنزما، همه آن شماره‌های تیم رویایی بدون صاحب مانده است. هفت، ۹ و ۱۱. گفته می‌شود وینیسیوس جونیور برزیل وارث پیراهن شماره ۱۱ خواهد بود، اما هنوز چیزی تایید نشده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.225 seconds.