.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک داور دربی احضار شد
حضور ظهیری یکی از کمک داوران دربی حذفی در جشن قهرمانی پرسپولیس و حضور اشکان خورشیدی در آغوش پرسپولیسی حاشیه‌های داوری بعد از دربی بود!
کمک داور دربی احضار شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از خبر ورزشی، حضور داور در جشن قهرمانی یک تیم! آنقدر جای تردید داشت که کمیته انضباطی بلافاصله فعالیت‌های ظهیری را به حالت تعلیق در آورد و او را احضار کرد. حضوری که انتقاد مسعود مرادی ناظر داوری را در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به همراه داشت.

 

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران در یک برنامه تلویزیونی پیرامون این اتفاق گفت: با توجه به اینکه دربی حذفی یکی از بازی‌های حساس این فصل بود، ما یک تیم خوب داوری را برای این بازی انتخاب کردیم و دیدید که روند داوری بازی به چه شکلی بود. اتفاقی که در پایان این بازی رخ داد، نامتعارف بود. ظهیری در جریان بازی قضاوت خوب و با تمرکز و عالی داشت اما خب هر گاه از سوی هر داوری در هر جایگاهی رفتار غیر متعارفی رخ دهد، فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ورود می کنند.

 

نامه ای با امضای دبیر کل از سوی دپارتمان داوری برای هیات فوتبال استان قم که محل کاری ظهیری است، ارسال شده و ما از او خواستیم به کمیته داوران بیاید و در مورد رفتاری که داشته توضیح دهد. ایشان از سوی کمیته انضباطی هم به یک نشست دعوت شده که ما در این خصوص تابع هستیم و هر رایی از سوی کمیته انضباطی صادر شود، ما پذیرا خواهیم بود. به این خاطر که وظیفه ما بررسی عملکرد فنی داور است و مسایلی خارج از این چهارچوب را کمیته انضباطی بررسی می کند.

 

خداداد افشاریان در مورد انتشار یک عکس مبنی بر حضور اشکان خورشیدی در حلقه پرسپولیسی‌ها گفت: من با اشکان خورشیدی صحبت کردم. او پیش از تعویض به دلیل مصدومیت خیلی خوب قضاوت کرده بود. او در جریان بازی می خواسته به یکی از مربیان تیم پرسپولیس اخطار بدهد که فرار کرده بود و پشت نیمکت قایم شده بود و در پایان بازی پیرامون این موضوع صحبت می کردند. نه خنده ای بود و نه شرکت در جشن قهرمانی. این تنها یک سوء تفاهم است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.