.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسی در بازی دربی سمت داور آب دهان پرتاب کرد؟
یک کارشناس داوری فوتبال کشورمان از رفتار زشت سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی پرده برداشت.
چه کسی در بازی دربی سمت داور آب دهان پرتاب کرد؟

 فارس نوشت: علی میرزا بیگی کارشناس داوری فوتبال کشورمان در انتقاد از این اتفاقات دیدار فینال جام حذفی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس خطاب به رئیس کمیته داوران خاطرنشان کرد:آقای افشاریان با داوران چه رفتار دیگری مانده که انجام بدهند؟

 

وی افزود: پس از سوت پایان دربی یکصد، سرمربی تیم استقلال با دویدن به سمت داوران، الفاظ توهین آمیزی را استفاده نمود که طبیعتا باید در همان موقع توسط پیام حیدری با کارت قرمز جریمه می‌شد. داوران تنبیهات انضباطی که می‌توانند انجام دهند را به تاخیر می‌اندازند، سپس از کمیته انضباطی انتظار جرایم سخت را برای خاطیان دارند.

 

این کارشناس داوری خاطرنشان کرد: در دربی یکصد و یکم، یکبار دیگر شاهد رفتارهای پرخاشگرانه و هولیگانیسم از سوی سرمربی استقلال بودیم. علیرضا ایلدروم کمک داور اول بازی پس از به ثمر رسیدن گل استقلال، زاهدی فر را فراخواند و از او خواست ساپینتو را اخراج کند. پس از اخراج، ساپینتو به سمت محمد عطایی کمک داور ذخیره رفته و به شدیدترین شکل ممکن اعتراض خود را با رفتار و کلمات نشان می‌دهد اما این پایان کار نیست. در رفتاری بسیار توهین آمیز آب دهان خود را به سمت او پرتاب می‌نماید.

 

وی تاکید کرد: آقای افشاریان! اگر ساپینتو در اولین بازی، اقتدار ریاست کمیته داوران را می‌دید به خودش اجازه تکرار چنین رفتارهایی را می‌داد؟ چرا داور شما در دربی قبل جرات اخراج او را نداشت؟ چرا جنابعالی به عنوان نفر اول حساس ترین کمیته فدراسیون فوتبال جرات پیگیری و محرومیت ایشان را ندارید؟ فقط می‌توانید  مربیانی چون الهامی، حسینی، ربیعی، زارع و...  را تحت فشار قرار دهید؟شما هم به نوبه خود مسبب رفتارهای پرخاشگرانه ساپینتو و توهین‌های مکرر به داورانتان هستید و شخصیت و اعتماد به نفس این قشر مظلوم را روز به روز کمتر و کمتر می‌کنید."


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.