.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجارت دختر برای خواننده توسط مدیر برنامه ها!
این روزها دنیای موسیقی دست خوش اخبار گوناگونی شده است.از ممنوع الکاری تعدادی از خوانندگان پاپ گرفته تا حواشی اقتصادی و اخلاقی برخی دیگر از آنها.
تجارت دختر برای خواننده توسط مدیر برنامه ها!

شمال نیوز : با وجود نظارت بخش‌های مختلف نظارتی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا نهاد‌های فرهنگی و امنیتی به عملکرد و پشت پرده‌های چهره‌های موسیقی ایران، اما با این وجود برخی از آن‌ها که بیشتر به واسطه فضای مجازی نامی برای خود دست و پا کرده و اخیرا هم به استیج و کنسرت رو آورده اند به شدت وارد حواشی نامتعارفی شده اند.

 

در همین راستا متاسفانه شنیده شده برخی از مدیران برنامه‌های این خوانندگان پس از برقراری ارتباط با مدل‌های اینستاگرامی و یا اینفلوئنسر‌هایی که فالوور‌های زیادی دارند، به آن‌ها پیشنهاد حضور درموزیک ویدئو‌های تولید شده با حضور خواننده طرف قرار داد را می‌دهند.

 

پیشنهاد مطرح شده به دلیل اینکه باعث بیشتر دیده شدن و پیشرفت این افراد در فضای مجازی می‌شود قطعا با جواب مثبت مواجه خواهد شد، اما این مدیران برنامه در گام بعدی و پس از پیشنهادات وسوسه انگیزشان به دختران، آن‌ها را به مهمانی‌های شبانه خود با حضور خواننده‌ها دعوت می‌کنند.

 

بنا بر این گزارش، مدیریت این اقدامات کثیف از صفر تا صد توسط مدیر برنامه خواننده ترتیب داده شده تا در صورت ایجاد هرگونه شائبه و حاشیه، آقای خواننده به راحتی از زیر تبعات ماجرا شانه خالی کند، در حالی که کلیه مراحل با هماهنگی و تائید وی صورت گرفته است.

 

گفتنی است با توجه به اینکه گزارش‌هایی از اقدامات یک خواننده جوان و مدیربرنامه اش در همین راستا به نهاد قضایی ارائه شده است، احتمالا به زودی شاهد برخورد با این افراد خواهیم بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.