.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه عرضه صنایع دستی از ۱۶ تا ۱۸ خردادماه در بابلسر برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر

به گزارش شمال نیوز ، غلامرضا چشمه نور رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری وصنایع دستی بابلسر گفت: در راستای گرامیداشت روز صنایع دستی و لزوم تبین هنر اصیل بومی و تجاری سازی این صنعت پررونق، امسال نیز طبق روال گذشته برپایی سومین نمایشگاه صنایع دستی در دستور کار قرار گرفته است.

 

او افزود: غرفه‌های عرضه و فروش صنایع دستی و سوغات با حضور هنرمندان در غرفه‌های مشخص شده، در طبقه همکف سالن ارکیده هتل میزبان حضور خواهند داشت که فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی استان به گردشگران داخلی وخارجی و هنردوستان خواهد بود.

 

ریبس صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابلسر با اشاره به استقبال گسترده گردشگران، هنردوستان و تجار این صنعت کهن و اصیل مازندران گفت: غرفه‌های عرضه صنایع دستی در هتل میزبان بابلسر از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ خردادماه از ساعت ۱۲ الی ۲۳ برپا خواهد بود.

 

چشمه نور با بیان اینکه در شهر وروستا‌های بابلسر مشکلی درزمینه تولید صنایع دستی نداشتیم، افزود: با توجه به سیاست اشتغالزابی و ارائه سیاست‌های حمایتی و ارائه اسان تسهیلات بانکی برای توسعه صنایع دستی و مشاغل خانگی خوشبختانه شاهد تولیدات خوب و گسترش بازار این هنر بودیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.