.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دکتر بهنام مهردل ، رئیس کمیته کارفرمایان و کارگران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در قائم شهر:
آیت الله دکتر رئیسی امید کارگران و کارفرمایان است
شمال نیوز : رئیس کمیته کارفرمایان و کارگران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در قائم شهر گفت : همه امید کارگران و کارفرمایان شریف به آیت الله رئیسی است تا با اجرای برنامه های امید آفرین خود گام های موثری را در راستای اعتلای جایگاه آنان بردارد .
آیت الله دکتر رئیسی امید کارگران و کارفرمایان است

به گزارش شمال نیوز ، دکتر بهنام مهردل که در محل ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله رئیسی ( جریان انقلاب ) و در جمع صدها نفر از اقشار مردم و کارگران و کارفرمایان سخن می گفت ، اظهار داشت :  نگاه تحول آفرین و پیشینه آیت الله رئیسی  در مواجهه با  کارگران و کارفرمایان نشان داد که مباحث رونق تولید همواره مورد توجه ایشان در همه ادوار مسئولیتی و گذشته بوده و تنها محدود به ایام تبلیغات و مناظرات انتخاباتی نیست ..

 

مهردل افزود : آیت الله رئیسی در هر جایگاهی که حضور داشتند کمیته های ویژه‌ای را برای مباحث کارگری و رسیدگی به نیازهای اصلی آنها تشکیل داده اند که نشان دهنده اهمیتی است که ایشان برای کارگران قائل هستند و همگان در آستان قدس رضوی و قوه قضائیه به روشنی شاهد آن بودیم .

 

رئیس کمیته کارفرمایان و کارگران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در قائم شهر  ضمن تقدیر از حضور پر شور کارگران و کارفرمایان در ستاد انتخاباتی دکتر رئیسس اعلام کرد : این روها کارفرمایان و کارگران ما با مشکلات زیادی در بخش بازنشستگی ، بیمه و خصوصا درمان مواجه اند  و برنامه های راهگشای آیت الله دکتر رئیسی نقطه امید همه آنان و ما برای برگداشتن گام های بلند در این خصوص است .

 

گفتنی است قبل از سخنان دکتر مهردل تعدادی از کارگران و کارفرمایان شهرستان قائم شهر مشکلات و انتظارات خود را مطرح و از آیت الله سید ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت قاطع داشتند .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.517 seconds.