.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رفتار‌های «نامناسب» پسر کیشیدا او را از کار بیکار کرد
در پی بالاگرفتن انتقادات از رفتار‌های «نامناسب» پسر نخست وزیر ژاپن، او پسرش را از پست دولتی برکنار خواهد کرد.
رفتار‌های «نامناسب» پسر کیشیدا او را از کار بیکار کرد

شمال نیوز : فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن می‌گوید پسر بزرگش شوتارو را روز پنجشنبه از سمت خود به عنوان دبیر اجرایی دولت اخراج خواهد کرد.

 

به گزارش بلومبرگ، این تصمیم در حالی اعلام می‌شود که انتقادات از پسر کیشیدا به دلیل عکس‌های نامناسب گرفته شده در اقامتگاه رسمی نخست وزیر در جریان یک مراسم خانوادگی در سال گذشته بالا گرفته است.

 

شوتارو کیشیدا، پسر نخست وزیر ژاپن از زمانی که در ماه اکتبر به عنوان دبیر اجرایی انتخاب شد، بار‌ها منبع دردسر برای پدرش بوده است.

 

اوایل این ماه، یک مجله هفتگی گزارش داد شوتارو همراه با برخی بستگان روی راه پله‌ها و سایر بخش‌های مهم اقامتگاه نخست وزیری عکس گرفته است. این عکس‌ها به نحوی گرفته شده که بی‌احترامی تلقی شده و انتقادات سبب شده دولت در نهایت عکس‌ها را «نامناسب» توصیف کند.

 

پیش از این هم پسر کیشیدا به خاطر استفاده شخصی از ماشین دولتی مورد انتقاد قرار گرفته بود. با این حال دولت در آن زمان اعلام کرد مشکلی در استفاده از وسیله نقلیه دولتی وجود نداشته، زیرا شوتارو مشغول عکاسی برای شبکه‌های اجتماعی پدر خود بوده است. 

 

کیشیدا بار‌ها به خاطر انتصاب پسر خود زیر تیغ انتقاد قرار گرفته است. وی پیش‌تر گفته بود پسر خود را بر اساس «شخصیت و بینش او» برای این منصب انتخاب کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.