.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر مهم برای کارمندان / ساعات کاری کارمندان کم می شود؟
حسن لطفی در تشریح جزییات دستورکار (دو‌شنبه هفتم خردادماه) کمیسیون اجتماعی مجلس، گفت: در این نشست لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری برای کاهش ساعات اداری مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کلیات ماده یک این لایحه به تصویب رسید و مقرر شد که ساعات کاری ادارات در طول هفته از 44 ساعت به 42/5ساعت تقلیل پیدا کند.

 

وی تصریح کرد: بررسی تبصره‌های ماده یک لایحه اصلاح ماده 87 قانون مدیریت خدمات کشوری نیز به نشست آتی کمیسیون موکول شده است.

 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تاکید کرد: ادامه بررسی ماده(۱) لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار از دیگر موضوعاتی بود که در نشست کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و رای گیری پیرامون این ماده نیز به نشست آتی کمیسیون موکول شد.

 

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونت توسعه منابع انسانی وزارت کشور، مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، مرکز تحقیقات اسلامی قم، کمیسیون‌های فرهنگی و درمان و قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. /خانه ملت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.