.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سالی که نکوست از بهارش پیداست
حامد ذاکریان
سالی که نکوست از بهارش پیداست

وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا

سالی که نکوست از بهارش پیداست.

امسال عید نوروز متقارن شده است با ماه مبارک رمضان ،بهار طبیعت و بهار رمضان روح و جان انسان‌ها را صیقل می بخشد.

تقارن ماه رمضان و نوروز پیوند سنت های دینی و ملی است . که این نیز سبب شده ما به ایران اسلامی خود ببالیم.

درواقع هم حس ناسیونالیسمی و هم حس اسلامی بودن در ما، در این ماه تبلور پیدا  می کند. به نقل از استاد شهید مطهری در کتاب خدمات متقابل بین اسلام ‌و ایران ،هم اسلام به ایران نیاز داشته و هم ایران به اسلام.

خوب بگذریم ، سال ۱۴۰۱ با اتفاق های تلخ و شیرین گذشت و همچنین سال ۱۴۰۲ با رویداد های جدید و شیرین در راه است.

سالی که دوباره ملت حضور پررنگ خودشان را پای صندوق های رای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نشان می دهند. و‌مانند ۲۲بهمن ۱۴۰۱ به دنیا نشان می دهند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و حواشی های مغرضانه دشمنان نمی تواند به جمهوری اسلامی آسیب بزند.

اما مسئولین هم باید پاسخگوی محبت های مردم صبور و نجیب باشند .افرادی که با شعار از مردم رای می گیرند و در اجرا عاجزانه عمل می کنند. که این به نوبه خود ، خوشبیانه ترین حالت است. اما در حالت دیگر منتخبینی که معاش سیاسی خود را به معاش اقتصادی مردم ترجیح می دهند که متاسفانه شورای شهر ساری نیز از این قاعده مستثنی نبوده، اگر تا به امروز نتوانستید حداقل استعفا می دادید که مردم این شهر بدانند که این اراده در شما وجود دارد و در کنارشان هستید .

حداقل به بافت های الحاق شده رسیدگی می کردید 

ای کاش با تدابیر لازم در تامین حقوق کارکنان کوشش می کردید ، ساری فروشی کردید اما ساری را نساختید . الگو و المان های نامتعارف در شهر اجرا کردید و اخراج کارکنان مجموعه شهرداری را در دستور کار قرار دادید و ایثارگران را تبدیل وضعیت نکردید. شهری که بیش از صد سال است پایتخت گردشگری شمال ایران است اما در نگهداشت آن به خوبی عمل نشد . حرف ها بسیار است و فرصت ها کم . اما امسال بیشتر به آن می پردازم تا ناکارآمدی برخی در مدیریت شهری مشخص گردد.

 

اما برخی از نمایندگان مجلس پر کار عمل کردند که واقعا دست مریزاد . در کمیسیون تلفیق اتفاقات خوبی رغم خورد حقوق کارکنان دولت و کارگران افزایش نسبی پیدا کرد . هرچند به اندازه تورم رشد نکرد  اما به فرموده حضرت آقا معیشت مردم در نظر گرفته شد که از آنها سپاسگزاریم. اما از طرفی! برخی از نمایندگان بر خلاف فرموده حضرت آقا در عزل و نصب ها دخالت نموده اند و از دهیار روستا تا بخشدار و فرماندار را مهره های خود گماشته اند تا مبادا موقعیت فعلی آنها به خطر بیفتد.

افرادی که با کمترین تخصص و تعهد و تقوا ،پست های سفارشی دریافت کردند. اما هر چه باشد عزت و ذلت دست خداست شاید امروز قیچی انتصابات دست شما باشد اما مطمئنا قلم و کاغذ در روز انتخابات دست مردم است و افرادی را بر می گزینند که شایسته و نخبه هستند.

سال نو را خدمت همه شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم امیدوارم بهترین ها برای شما رقم بخورد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.882 seconds.