.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو هیأت رئیسه مجلس :
طرح عفو عمومی رهبر معظم انقلاب رسانه‌های بیگانه را خلع سلاح کرد
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به عفو سراسری متهمان آشوب‌های اخیر کشور از سوی رهبر انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری با عفو سراسری در کشور تبلیغات گسترده رسانه‌های استکباری علیه ایران را خنثی کردند.
طرح عفو عمومی رهبر معظم انقلاب رسانه‌های بیگانه را خلع سلاح کرد

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجائی با اشاره به فرمان عفو سراسری متهمان اخیر توسط مقام معظم انقلاب، اظهار کرد: عطوفت و رأفت رهبر انقلاب در برهه های تاریخی راهگشا و بسترساز تحولات امیدبخش است.

 

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تأثیر فزاینده عفو سراسری متهمان آشوب‌های اخیر بویژه دانشجویان و جوانان، خاطرنشان کرد: این اقدام تاریخی در دهه فجر انقلاب اسلامی موجب تقویت امید و اتحاد ملی شده است.

 

عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم اظهار کرد: این اقدام راهگشا و ثمربخش، رسانه های معاند نظیر اینترنشنال و بی بی سی فارسی را در مقابل مردم خلع سلاح کرد. این اقدام مبارک در اثربخش ترین زمان ممکن صورت گرفت که جای تأمل دارد.

 

نماینده مردم بابل در مجلس، رهبری انقلاب را عامل وحدت بخش و عزت آفرین در کشور دانست و افزود: عمل به فرامین و منویات رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی مایه رفع موانع پیشرفت و بالندگی کشور است.

 

سخنگوی فراکسیون فرهنگیان مجلس تصریح کرد: همه گروهها و جریانات سیاسی در کشور با استفاده بهینه از شرایط عفو عمومی رهبر معظم انقلاب، هم افزایی برای اعتلای کشور را هدف بگیرند. راه سعادت و پیشرفت کشور اتحاد و انسجام ملی حول محور انقلاب یعنی رهبری و ولایت امر مسلمین است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.