.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح پروژه پرورش ماهیان خاویاری در آمل
مدیرکل شیلات مازندران از افتتاح پروژه پرورش ماهیان خاویاری در شهرستان آمل خبر داد.
افتتاح پروژه پرورش ماهیان خاویاری در آمل

به گزارش شمال نیوز ، کریم زاده مدیرکل شیلات مازندران گفت: پروژه شیلاتی پرورش ماهیان خاویاری در روستای آهنگر کلای دابودشت شهرستان آمل افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او در این مراسم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی شهرستان آمل را در فعالیت‌های شیلاتی استان مهم و بالا دانست و افزود: دراین شهرستان ۲۳۰ واحد مزرعه پرورش آبزیان فعالیت شیلاتی دارند که ۶۵۰۰ تن انواع آبزیان را تولید و روانه بازار می‌کنند.

کریم زاده در خصوص مشخصات این پروژه، گفت: این مزرعه پرورش ماهیان خاویاری دارای ظرفیت تولید ۶ (شش) تن گوشت و ۱۶۰ کیلو خاویار است که باسرمایه گذاری ۵/۵ میلیارد تومانی در زمینی به مساحت مفید ۵۷۲ مترمربع احداث شده است.

مدیرکل شیلات مازندران استفاده این پروژه از تجهیزات مکانیزاسیون از قبیل درام فیلتر، ازون، مدیا و ایربلوئررا از جمله ویژگی‌های این طرح بیان کرد.

او افزود: در این مزرعه ۱۵۰۰ عدد ماهی خاویاری با اوزان ۳ تا ۱۴ کیلو گرمی پرورش می‌یابند که با احتساب این مزرعه تعداد مزارع خاویاری این شهرستان به ۴ مزرعه افزایش یافته که در مجموع در این شهرستان سالانه ۴۳ تن گوشت و ۲۵۵ کیلو گرم خاویار تولید و به بازار عرضه خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.196 seconds.