.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در دانشگاه نوشیروانی
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میزبان نهمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران خواهد بود.
برگزاری کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در دانشگاه نوشیروانی

به گزارش شمال نیوز ، بهرام عزیزالله گنجی رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۹ و ۲۰ بهمن ماه، میزبان نهمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران خواهد بود.

او افزود: دانشکده مهندسی عمران دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میزبان اساتید، محققین و دانشجویان در نهمین دوره این کنفرانس می‌باشد.

عزیزالله گنجی گفت:کنفرانس مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران در راستای تحقق این هدف در سال ۱۳۹۱ آغاز به کار کرده و به صورت ادواری در سطح ملی و یا بین المللی برگزار می‌گردد.

او افزود: توسعه انواعی از مصالح و سیستم‌های سازه‌ای که ضمن برخورداری از مقاومت و ایمنی کافی و نیز صرفه اقتصادی، با طبیعت و شرایط اقلیمی سازگار بوده، از الزامات توسعه پایدار کشور در حوزه مهندسی عمران است. این مهم نه تنها در ساختمان‌ها بلکه در سازه‌های صنعتی، سازه‌های آبی، ابنیه خاکی، پل‌ها و ... نیز حائز اهمیت است.

عزیزالله گنجی تحلیل و طراحی سیستم‌های سازه‌ای نوین، بررسی آسیب پذیری و بهسازی لرزه‌ای سازه‌های موجود، کاربرد مصالح نوین در مهندسی عمران، کنترل لرزه‌ای سازه‌ها و مصالح هوشمند، فن‌آوری‌های نوین ساخت و اجرا، ارزیابی پروژه‌ها و اجرای سازه‌های صنعتی، افزایش تاب آوری سازه ها، طراحی و ارزیابی شریان‌های حیاتی، بهینه سازی و سبک سازی سازه ها، روش‌های عددی و محاسباتی نوین در مهندسی عمران، پدافند غیرعامل و پاسخ سازه‌ها در برابر انفجار و بارگذاری ضربه ای، اجزای غیرسازه‌ای و عملکرد آن‌ها تحت بار‌های لرزه‌ای از محور‌های این همایش است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.871 seconds.