.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخی به نامه آقای احمد توکلی به سران قوا
نامه احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سران قوا ، درباره مصوبه مولدسازی دارای های دولتی، بازتاب گسترده ای داشت. پاسخی انتقادی به این نامه را در زیر بخوانید.

 

شمال نیوز: سید مسعود شهیدی/ نامه احمد توکلی رئیس هیأت مدیره دیده بان شفافیت و عدالت و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به سران قوا ، درباره مصوبه مولدسازی دارای های دولتی، بازتاب گسترده ای داشت. پاسخی انتقادی به این نامه را در زیر بخوانید.

 

بنام خدا 

 

دوست عزیزم نامه دلسوزانه شما به سران سه قوه حاوی مطالبی کارشناسانه ، بسیار ارزشمند و در خور تأمل ولی حاوی یک خطای تکراری بود ، خطائی که گاه در قضاوت ها و موضعگیری های شما به نحو شدید یا خفیف مشاهده می شود و بالاخره باید برای اصلاح آن اقدام کنید ، حیف است که آن همه دانش و تجربه و دلسوزی و شور و شوق برای اصلاح امور جمهوری اسلامی و رفع مشکلات مردم که سرمایه ای گرانسنگ برای کشور و ملت ما است با این خطا، خدای ناکرده تبدیل به ضد خود شود .

 

در نوشته خود که شفاف نمودن تصمیم اخیر سران قوا در مورد مولد سازی اموال دولت را مورد تأکید قرار داده و محرمانه سازی را فقط در حوزه های مربوط به جنگ و امنیت تأیید کرده آید و سپس با یک پیش فرض ذهنی گمان کرده اید اقتصاد ، ربطی به جنگ و امنیت ندارد ، اعلان کرده اید که هر تصمیمی در حوزه اقتصاد باید از ابتدا تا انتها برای عموم مردم شفاف سازی شود .

 

شک نیست که شفاف سازی یکی از بزرگترین ارکان سالم سازی مخصوصا در حوزه اقتصاد است اما در این صحنه بسیار خطیر یک فوت کوزه گری هم وجود دارد که شما به آن توجه نکرده اید و لذا ندانسته و ناخواسته کوزه ها را خراب می کنید .در تمام کشورهای پیشرفته دنیا در حالی که شعار شفاف سازی شعار اصلی است و دیگران را هم دائما تشویق به شفاف سازی می کنند اما خودشان در بخش هائی بسیار مهم از اقتصاد ، کاملا محرمانه و به دور از چشم مردم تصمیم می گیرند و عمل می کنند زیرا می دانند افشای آن اطلاعات و آن برنامه ها کمک به دشمنان داخلی و خارجی است برای خنثی سازی آن برنامه ها . آنها ساده لوح نیستند که گمان کنند شفاف سازی یک امر مقدس است ،آنها شفاف سازی را وسیله ای در خدمت منافع ملی خود می دانند و هر کجا مشاهده کنند شفاف سازی خلاف منافع ملی و مصالح ملی آنها است بدون لحظه ای تردید آن را کنار می گذارند . 

 

آنها بهتر از من و شما می دانند که امروز جنگ اصلی در دنیا ، جنگ اقتصادی است و در هر جنگی و در برابر هر دشمنی باید قوانین جنگ را و نه قوانین صلح را رعایت کرد . شفاف سازی کامل در جنگ اقتصادی مثل شفاف سازی کامل در جنگ نظامی خلاف عقل و شرع و خلاف قانون است ، شفاف سازی در جنگ یعنی در میانه کارزار مرگ و زندگی ، دست خود را برای دشمن باز کردن که به معنای شکست قطعی است .

 

قدم به قدم تا حرفه‌ای شدن در گوگل تگ منیجر - آموزش کامل ایکامرس ترکینگ

قدم به قدم تا حرفه‌ای شدن در گوگل تگ منیجر - آموزش کامل ایکامرس ترکینگ

 

مطالب پیشنهادی

yektanet-logo-sign

این نوع شفاف سازی که در برخی رسانه های داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی مطالبه می شود یکی از آرزوهای دشمن است تا در زمان اوج تحریم ها ی فلج کننده بتوانند به آسانی به تمامی تاکتیک های عملیاتی ما برای خنثی کردن تحریم ها پی ببرند و با لشگر تبلیغاتی و اقتصادی خود در داخل و خارج کشور آن تاکتیک ها و عملیات ها را خنثی کنند .تردیدی وجود ندارد که شما جز دلسوزی و خیرخواهی و خدمت نیت و اراده دیگری ندارید ولی در باطن هر انسانی احساسات و هیجانها و عصبانیت ها وجود دارد و گاه میل به مطرح شدن هم به آن اضافه می شود و برخی دوستان تند رو هم به این حالات درونی انسان دامن می زنند و باید باور کنیم که هیچکس مصون از این وسوسه های درونی و بیرونی نیست .باید به خدا پناه ببریم من شرالوسواس الخناس الذی یوسوس فی صدور الناس من الجنة والناس.

 

اگر قبول دارید که امروز یک جنگ جهانی ، در صحنه اقتصاد در جریان است و در این جنگ ، ایران یکی از مهمترین اهداف ابرقدرت غرب است و چهل سال است برای فلج کردن اقتصاد ایران از بیرون و درون توطئه کرده و می کنند و اگر قبول دارید که هدف این جنگ ویران کردن معیشت مردم و تخریب امنیت ملی است الزاما باید بپذیرید که در این جنگ باید قواعد جنگ را مراعات کرد ، باید تاکتیک های جنگی را به دور از چشم دشمن طراحی و عملیاتی کرد تا نتواند آنها را خنثی کنند . اگر اینگونه است چرا سران قوا را اینگونه بی محابا محکوم می کنید و توقع شفاف سازی کامل در همه تصمیمات و تاکتیک های اقتصادی را از آنها دارید ؟ 

 

این که می گوئید مردم و مجلس نامحرم نیستند و باید همه ی تصمیمات اقتصادی حکومت را بدانند کلمه زیبا ، مردم پسند و حقی است ولی حاصل آن کمک به باطل و کمک به دشمن است .البته که مردم و مجلس محرم اند البته که مردم ولینعمت حکومت اند ، البته که مجلس عصاره فضیلت های ملت است ولی شما خوب می دانید که وقتی مطلب مهم و محرمانه ای از طریق رسانه ها شفاف سازی شود دشمن هم از آن مطلع می شود و با عوامل رسانه ای و اقتصادی که در داخل و خارج دارد آن طرح را خنثی می کند .شما در دوره های متوالی در مجلس بوده اید و بهتر از دیگران می دانید که گاه افراد معدودی با فریب مردم و مسئولین نظارت به مجلس راه یافته و به نفع دشمن عمل کرده و حتی دستگیر و محاکمه شده اند . 

 

باید بپذیریم که شفاف شدن طرح ها و تاکتیک های عملیات اقتصاد ی ، چه بخواهیم و چه نخواهیم شفاف سازی برا ی دشمن هم خواهد بود ، پس عقل و شرع و قانون حکم می کند که ما ، در عملیات ها اطلاع رسانی عمومی نکنیم همانگونه که در زمان جنگ نظامی هم عملیات نظامی را از قبل در رسانه ها و در مجلس شفاف سازی نمی کردیم و اگر شفاف سازی کرده بودیم ، به نفع دشمن تمام می شد و در هیچ عملیاتی به پیروزی نمی رسیدیم ، در جنگ اقتصادی و در وضعیت تحریم های حد اکثری که هنوز هم در حال افزایش است نباید توقع شفاف سازی در همه تصمیمات اقتصادی را در جامعه دامن بزنیم ، وظیفه همه ما در مرحله اجرای این طرح که به تأیید رهبری رسیده ، حمایت کلی از آن و بیان منافع ان و سعی در کاهش کمبودها و خلأهای آن است ،باید اطمینان داشت همانطور که بی توجهی به خلأ ها و کمبودهای این طرح که رهبری مورد تأکید قرار داده آند و جنابعالی هم به طور مشروح بیان کرده آید خطرناک است ،بی توجهی به منافع و مصالح این طرح در صحنه جنگ اقتصادی و در صحنه تحریم های فلج کننده هم خطرناک است .

 

آموزش جامع گوگل تگ منیجر + آموزش کامل پیاده‌سازی ایکامرس ترکینگ

آموزش جامع گوگل تگ منیجر + آموزش کامل پیاده‌سازی ایکامرس ترکینگ

 

مطالب پیشنهادی

yektanet-logo-sign

 تند روی و کند روی در این صحنه های خطیر اگرچه با نیت خیر صورت گیرد اما دو روی یک سکه است و هردو خطرات مشابهی را برای کشور رقم می زند .

 

باید بر اساس تجربیات چهل ساله ، اطمینان داشته باشیم که راه وسط و راه تعادل که اسلام عزیز برای ما مقرر فرموده راه نجات است و همه باید با آن هماهنگ شویم تا وحدت ملی و منافع ملی به بهترین نحو حاصل شود . 

 

راه وسط و راه تعادل برای امت اسلامی ، همان طریق امامت و ولایت است که از اصول مذهب ما است و باید مشعل راه ما باشد انْظُرُوا أَهْلَ بَيْتِ نَبِيِّكُمْ، فَالْزَمُوا سَمْتَهُمْ وَ اتَّبِعُوا أَثَرَهُمْ، .....، وَ لَا تَسْبِقُوهُمْ فَتَضِلُّوا وَ لَا تَتَأَخَّرُوا عَنْهُمْ فَتَهْلِكُوا.امام علی علیه السلام فرمود : « به اهل بيت پيامبرتان نگاه کنيد، از همان سو که آنها گام بر مى دارند، گام برداريد و قدم در جاى قدمهاى آنها بگذاريد ... از آنها سبقت نگيريد که گمراه مى شويد و از آنان عقب نمانيد که هلاک خواهيد شد » .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.95 seconds.