.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ بهمن ماه ؛
هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای مازندران/ گسترش برف و باران در راه استان
مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ بهمن ماه شاهد بارش متناوب برف و باران، وزش باد نسبتا شدید موقتی و کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.
هشدار سطح نارنجی هواشناسی  برای مازندران/ گسترش برف و باران در راه  استان

شمال نیوز: مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، گفت: از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ بهمن ماه شاهد بارش متناوب برف و باران، وزش باد نسبتا شدید موقتی و کاهش محسوس ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

 

به گزارش شمال نیوز، سیدمحمدرضا رضوی درباره وضعیت پیش‌بینی هوا در گفت‌وگویی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با شکل‌گیری و تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور متناوب امواج در تراز میانی جو از چهارشنبه ۱۹ تا جمعه ۲۱ بهمن ماه شاهد بارش متناوب باران، وزش بادنسبتا شدید موقتی، مواج شدن دریای مازندران هستیم.

 

وی با بیان اینکه در این مدت کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۱۲ درجه را خواهیم داشت، افزود: در ارتفاعات نیز مه‌آلود با بارش متناوب برف و ارتفاع بالای ۵۰۰ متر با ریزش بهمن پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه این سامانه سرد بارشی سطح استان را فرامی‌گیرد، هشدار داد: آب‌گرفتگی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای، پدیده مه وکاهش دید، لغزندگی، ریزش سنگ، اختلال و احتمال مسدود شدن جاده‏‌ها و محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی محسوب می‌شود.

 

رضوی یادآور شد: باتوجه به کاهش محسوس دما شاهد افزایش مصرف حامل‌های انرژی و احتمال افت فشار گاز نیز خواهیم بود که تاکید بر مدیریت مصرف است.

 

وی گفت: پرهیز از تردد جاده‌ای و سفرهای غیر ضروری ، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، جلوگیری از فعالیت‌های کوهنوردی و مدیریت در مصرف انرژی برای جلوگیری از افت فشارگاز با توجه به کاهش محسوس دما در سطح کشور و سایر اقدامات پیشگیرانه ضرورت دارد./ فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.