.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمله ای جنجالی در جام‌جهانی که کار دست نابغه داد!
لیونل مسی ستاره آرژانتینی می‌گوید: پسرهایم به من می‌گویند به چی نگاه می‌کنی احمق! لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در مصاحبه مفصلی با اوله از تجربه فتح جام جهانی و مسیر دشوار رسیدن به آن صحبت کرده است.
جمله ای جنجالی در جام‌جهانی که کار دست نابغه داد!

به گزارش شمال نیوز به نقل از ورزش سه، مسی بر سر میزی در خانه‌اش در پاریس نشسته و با لبخندی بر لب که هرگز محو نمی‌شود آماده است تا مصاحبه مفصلی را با اوله انجام دهد.


این اتفاق مهمی است، چرا که او در مقطعی از زندگی‌اش از انجام دادن این کار نگران و هراسان بود اما حالا بسیار مشتاق و خوشحال و آرام به نظر می‌رسد.


امروز چطور آن لحظه بوسیدن جام را به یاد می‌آوری؟


مسی: نمی‌دانم احساسی که در آن لحظه داشتم را چطور باید با کلمات بیان کنم. به این که باید با دیدن جام قهرمانی باید چه واکنشی نشان بدهم فکر نکرده بودم. حسی از درون در وجودم فوران می‌کرد، دوست داشتم به این جام نزدیک شوم، به آن دست بزنم و ببوسمش. به حدی احساساتی شده بودم که قابل گفتن نبود. پیش از این که از پله‌ها بالا بروم آن را ندیده بودم و در این مسیر بود که نگاهم به آن افتاد.

چقدر مشتاق رسیدن به این لحظه بودی؟


مسی: خیلی زیاد. پس از سال‌های طولانی حضور در تیم ملی، جام‌های جهانی قبلی، پس از این که در سال 2014 بسیار نزدیک شدیم اما شکست خوردیم، دیدن او روی آن سکو در آن نزدیکی واقعا عجیب بود. فداکاری‎‌های بسیار، شکست‌های بسیار و لحظات سختی پشت این قهرمانی بود که در نهایت از آن عبور کردیم. این لحظه زیبایی بود.

 
این لحظه «بالاخره تمام شد» فقط در زمین بود یا برای خانواده هم همینطور بود؟


مسی: آنها دقیقا همان چیزهایی که من تجربه می‌کردم را از سر می‌گذراندند یا حتی بیشتر چون بعضی از اعضای خانواده من در آرژانتین زندگی می‌کنند و بیشترین صحبت درباره فوتبال و ورزش در این کشور است. چه اخبار را می‌خواندم یا نه، همیشه کسی بود که آنها را ببیند و بشنود و به من بگوید و می‌دانم که آنها هم به اندازه من آسیب دیدند. آنها سعی می‌کردند در لحظات بد چیزی نگویند اما در اعماق قلبم می‌دانستم که روزهای بدی را سپری می‌کنند و این آسودگی خاطری برای من و آنها بود.

وقتی این ویدیو را دیدی چه احساسی داشتی؟


مسی: (نگاهی به پنالتی مونتیل و افتادن روی زانوهایش پس از این گل می‌کند) تا همین امروز هم بسیار هیجان‌انگیز است، حتی وقتی الان آن را می‌بینم. چون مدتی را با آرامش سپری کردم و حالا وقتی دوباره این صحنه را می‌بینم به شدت هیجان‌زده می‌شوم. ویدیوهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی دیدم و واقعیت این است که این لحظه باورکردنی نبود. دیدن این صحنه از زوایای مختلف، شنیدن گزارش آن در کشورهای مختلف و مردمی که کنار هم جمع شدند تا بازی را ببینند و خوشحالی آنها پس از قهرمانی... واقعا لذتبخش است.


ویدیویی از پارادس در حال گریه است که فریاد قهرمانی سر داده و تو را در آغوش گرفته و تو به آسمان نگاه می‌کنی.


مسی: آن ویدیو را دیدم. بسیاری گفتند که در حال صحبت با مارادونا یا مادربزرگم هستم اما من همیشه از با خدا حرف می‌زنم. از او تشکر کردم که این قهرمانی را در سرنوشتم قرار داد و این انتظار را بیش از این طولانی نکرد چون آن ضربه لحظات آخر که دیبو مارتینز گرفت ممکن بود همه چیز را تغییر دهد. من در حال صحبت با خدا و دعا کردن بودم.
 
پشت صحنه عکسی که با جام در تختخواب گرفتی چطور بود؟ چه کسی عکس را از تو گرفت؟


مسی: ما نزدیک سحر رسیدیم، خیلی کم خوابیدیم. فکر می‌کنم با توجه به اختلاف ساعت، نزدیک به یک یا دو ساعت خوابیده بودم. ساعت شش صبح بود و من تلویزیون را روشن کرده بودم. رودریگو دی پل هم آن طرف اتاق بود و احتمالا از طریق دیوار شنیده بود که من بیدار شدم، به دستشویی رفتم و تلویزیون را روشن کردم. نمی‌دانم چرا جام آن شب در اتاق من ماند. جام کنارم بود که رودریگو آمد و گفت بگذار عکسی از شما بگیرم.


از اتفاقات بازی با هلند برای ما بگو....

مسی: آن صحبت‌ها اتفاقی بود. واقعا چیزی در ذهنم نداشتم. بازی 1-2 بود و ناگهان آنها مساوی کردند. من دیده بودم که فن خال پیش از بازی برابر آرژانتین چه صحبت‌هایی را مطرح کرده و یکی از هم تیمی‌ها به من نشانش داده بود. واقعیت این است که رفتار آنها من را آزار داد چون هیچوقت به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم، چه مربی باشد و چه بازیکن. من هرگز درباره کسی حرف نمی‌زنم. این موضوع باعث ناراحتی من شد چون احترام بسیاری برای او قائل بودم.


و آن جمله معروفی گفتی توسط همه، حتی جوکوویچ استفاده شد.
مسی: بله، دیدم.


آیا در خانواده و بچه‌هایت هم از آن استفاده می‌کنند؟


مسی: بله، پسرها از آن علیه من استفاده می‌کنند. هروقت اتفاقی رخ می‌دهد یا با هم دعوا می‌کنند از این جمله استفاده می‌کنند. اما واقعیت این است که در آن لحظه تنش بالا بود. من دوست ندارم خودم را اینطوری ببینم. به این فکر نکرده بودم که این صحنه دست به دست شود. این لحظه پر تنشی بود چون همه اتفاقات ممکن در آن بازی رخ داد. به هرحال این نقل قول تا همیشه در کنار نام آرژانتین باقی خواهد ماند.


تیشرت، پیراهن، تتو و استیکرهای بسیاری با جمله تو زده شد.


مسی: بله مشخصا این اتفاق رخ داده و من هم آن را دیدم.


این جمله و این واکنش خیلی آرژانتینی بود.


مسی: بله، این واکنشی ذاتی و خشن بود. این جمله طوری از دهانم بیرون آمد انگار هیچ حرف دیگری برای زدن نداشتم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.