.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله حسین شریعتمداری به خاتمی
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
حمله حسین شریعتمداری به خاتمی

مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به بیانیه اخیر محمد خاتمی، گفت: آقای خاتمی! مالک اشتر دیگر از میدان باز نمی‌گردد.

 

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری در پاسخ به پرسشی درباره بیانیه اخیر خاتمی و اینکه آیا بیانیه را دیده اید؟ گفت: این بیانیه بعد از اعتراف آشکار دشمنان بیرونی به شکست آشوب‌های اخیر نوشته شده است. متن بیانیه را بخوانید و با مواضع رسماً اعلام شده آمریکا و انگلیس و اسرائیل در حمایت از آشوب‌ها مقایسه کنید! کمترین تفاوتی با یکدیگر ندارند.

 

مدیر مسئول کیهان در ادامه به متن بیانیه خاتمی اشاره کرد و گفت؛ آقای خاتمی می‌نویسد: «جامعه با شعار زیبای زن زندگی آزادی حرکت خود را به سوی آینده بهتر نشان می‌دهد، بگونه‌ای کم سابقه و شاید بی سابقه فرهیختگان، استادان، نخبگان و دانشجویان را در اصل حرکت حاضر می‌بینیم»!

 

شریعتمداری افزود؛ آیا از آقای خاتمی به عنوان یک روحانی تعجب آور نیست که ترویج فرهنگ برهنگی، حمله وحشیانه آشوبگران به خانم‌های محجبه و کشیدن چادر و روسری از سر آن‌ها را اقدامی «زیبا»! و «حرکت به سوی آینده‌ای بهتر»! معرفی می‌کند؟!

 

مدیر مسئول کیهان ابراز داشت؛ این جمله را از متن بیانیه ایشان نقل می‌کنم. شرم آور نیست؟!

 

شریعتمداری به بخش دیگری از بیانیه خاتمی اشاره کرد که نوشته است: «به مسئولان توصیه می‌کنم که این حضور را قدر بدانند و بجای برخورد ناروا با آن، دست یاری به سوی آنان دراز کنند و با کمک آنان وجوه ناصواب حکمرانی را بدرستی بشناسند و پیش از آنکه دیر شود به سوی حکمرانی خوب حرکت کنند»!

 

او ادامه داد؛ می‌بینید که به مسئولان توصیه می‌کند حضور آشوبگران را قدر بدانند! و با آن‌ها همراهی کنند! اغتشاشگران غیر از بریدن گلوی مامور نیروی انتظامی، آتش زدن آمبولانس‌های حامل بیمار، حمله مسلحانه به مردم کوچه و بازار، شکنجه و به شهادت رساندن بسیجیان، ترور‌های خیابانی، سوزاندن قرآن، حمله به مساجد و انواع جنایات دیگر چه ویژگی‌ای داشته اند که آقای خاتمی اصرار دارد مسئولان با آن‌ها همراهی کنند؟! آیا این مواضع خاتمی دقیقاً با مواضع آمریکا و انگلیس و اسرائیل درباره آشوب و آشوبگران کمترین تفاوتی دارد؟!

 

شریعتمداری افزود: حالا قابل درک است که چرا نتانیاهو آقای خاتمی و حزب او را بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران می‌داند و ایشان جرات تکذیب هم ندارد؟! و یا این که جرا خاتمی قبل از فتنه آمریکائی اسرائیلی ۸۸ با جرج سوروس، سرمایه دار صهیونیست آمریکائی و یکی از تامین کنندگان بودجه کودتا‌های رنگی ملاقات می‌کند و از افشای آن وحشت دارد؟! و یا این که چرا به طور خصوصی اعتراف می‌کند تقلبی در انتخابات صورت نگرفته، ولی فتنه ۸۸ را با همین بهانه کلید می‌زند و دنبال می‌کند.

 

شریعتمداری در پایان گفت؛ اگر دقت کنید به وضوح می‌بینید که تقریباً همیشه صدور اینگونه بیانیه‌ها با شکست توطئه‌های دشمن همزمان بوده و با کاربرد لاپوشانی این شکست‌ها صادر شده است.

 

مدیر مسئول کیهان گفت؛ در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.228 seconds.