.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور دانش‌آموزان چهاردانگه‌ای سر کلاس درس
معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان مدارس چهاردانگه ساری براثر مسمومیت گازگرفتگی، گفت: تمام دانش‌آموزان سر کلاس درس خود برگشتند و در صحت و سلامت هستند.
حضور دانش‌آموزان چهاردانگه‌ای سر کلاس درس

به گزارش شمال نیوز، قربانعلی سهرابی معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران امروز در گفت‌وگویی، اظهار کرد: آموزش و پرورش پیگیر سلامت دانش آموزان است و این مهم همواره سرلوحه کار اداره کل قرار دارد. 

 

وی درباره آخرین وضعیت دانش‌آموزان مدارس چهاردانگه ساری براثر مسمومیت گازگرفتگی، بیان کرد: تمام دانش‌آموزان سر کلاس درس خود برگشتند و در صحت و سلامت هستند. 

 

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش مازندران به بررسی تمام فضاها در مدارس شبانه‌روزی سطح استان اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به دنبال این است تمام مدارس در شهرها برای جلوگیری از حوادثی از این دست به‌صورت ضرب‌العجل بررسی شوند. 

 

سهرابی با اشاره به شرایط عادی آنفلوآنزا در تمامی مدارس مازندران، تصریح کرد: تعدادی که شاهد هستیم موردی بوده که با توجه به کنترل و مدیریت صورت گرفته نگرانی‌ها از بین رفته است‌. 

 

وی گفت: موضوع سلامت بحثی مشترک بین متولیان آموزش و پرورش و خانواده‌ها است که باید همه در این راستا همکاری لازم داشته باشند. / فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.