.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجليل استاندا از اعضاي تيم فوتسال بانوان فولادين ذوب آمل
سیدمحمود حسینی پور امروز پس از تجلیل از اعضای تیم فوتسال بانوان فولادین ذوب آمل، در دیدار با آنان گفت: از ورزش بانوان باجدیت حمایت می شود تا شاهد حضور بانوان مازندرانی در تیم ملی فوتبال باشیم. ‎ ‎
تجليل استاندا از اعضاي تيم فوتسال بانوان فولادين ذوب آمل

به گزارش شمال نیوز، سید محمود حسینی پور باهمراهی حاجی پور، نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی، حسینی، فرماندار شهرستان آمل و فانی، مدیرکل صمت استان مازندران از اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال بانوان فولادین ذوب آمل تقدیر و قدردانی بعمل آورد.

 

سیدمحمود حسینی پور در دیدار با اعضای تیم فوتسال بانوان فولادین ذوب آمل که در لیگ برتر حضور دارند با عنوان اینکه نصف جمعیت استان متعلق به بانوان است و بیانگر این مهم که هزینه ای متوازن نسبت به ورزش آقایان برای این بخش نشده و باید به این حوزه نگاه جدی شود، افزود: نگاه ما این است ورزش یکی از بزرگترین سدهای مقابله با آسیب های اجتماعی است، اگر ورزش در جامعه ای پویا باشد آن جامعه پیشرفت می کند.

 

وی، خاطرنشان کرد: نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به ورزش های تخصصی بخصوص بانوان است که از آن حمایت می کند لیکن برای پویایی این حوزه باید از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا استفاده کرد.

 

وی ادامه داد: باید سرانه ورزشی بانوان در استان افزایش پیدا کند و‌ می بایست شاهد حضور بانوان مازندرانی در تیم ملی فوتبال باشیم همانطور که در جام جهانی قطر شاهد 4 بازیکن مازندرانی در تیم ملی فوتبال بودیم.

 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه نگاه ما این است که باتوجه به عقب ماندگی که در حمایت از تیم های ورزشی بانوان داریم می بایست این مهم را جبران کنیم و اداره کل تربیت بدنی باید پای کار بیاید‌، تصریح کرد: دولت بنا دارد تمامی تیم های ورزشی را در بخش خصوصی فعال کند و همانطور که تیم هایی که در بخش خصوصی هستند موفق تر هستند و با توجه به اعلام آمادگی شرکت فولادین ذوب آمل برای حمایت از این تیم ما هم بعنوان دولت اعلام حمایت خواهیم کرد.

 

استاندار مازندران تاکید کرد: از این تیم ورزشی حمایت تمام قد می کنیم و در این راستا سالن ورزشی ویژه ای برای این تیم می بایست احداث شود و این نگاه را داریم که یک کمپ ویژه ورزشی مخصوص بانوان برای این تیم ورزشی احداث شود که مدیرعامل کارخانه برای تحقق این مهم نیز اعلام آمادگی نموده است.

 

حسینی پور، بابیان این که مردم آمل برای پیروزی و حفظ انقلاب زحمات زیادی کشیدند و بیش از 70 درصد صنعت مازندران متعلق به آمل است، اضافه کرد: امیدواریم نتیجه این اقدامات منجر به قهرمانی این تیم در لیگ برتر شود.

 

گفتنی است تیم فوتسال فولادین ذوب آمل در رتبه اول جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور قرار دارد و هر 6 مسابقه فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

لازم به ذکر است با حمایت های بی دریغ استاندار مازندران، کارخانه صنعتی فولادین ذوب آمل بعنوان حامی مالی این تیم فوتسال برای حمایت های بیشتر اعلام آمادگی نموده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.