.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشکار دوپینگی و خالق نظریه «بی‌ناموسی»
شبکه سعودی اینترنشنال سراغ دوچهره رفته است و از آن‌ها به‌عنوان لیدر‌های به‌اصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است‌که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد.

 

   

 

شمال نیوز : شبکه سعودی اینترنشنال به‌تازگی سراغ دوچهره رفته است و از آن‌ها به‌عنوان لیدر‌های باصطلاح انقلاب خودشان پرده‌برداری کرده است که لمپنیسم موجود در اتفاقات اخیر را به نمایش می‌گذارد.

سام رجبی یک ورزشکار دوپینگی در ایران بود که سال ۸۹ بعد از کنار گذاشته شدن از تیم ملی جودو به‌دلیل دوپینگ، به آمریکا رفت. وی در تجمعات ضدایرانی در نقش بادیگارد مصی علینژاد ظاهر می‌شد. همچنین در مراسم نمایش مستند موج زنده ساخته حبیب‌احمدزاده در آمریکا، وارد سالن نمایش شد و با برهم زدن مراسم با پرویز پرستویی درگیر می‌شود که فیلم این درگیری در فضای مجازی وایرال شده بود.

رجبی از جمله فعالان کمپین تحریم ورزش ایران در سال‌های اخیر بود.

شخص دیگر علی ابراهیم‌زاده است که او هم در تجمعات ضد ایرانی خارج کشور حضور دارد. از وی نیز چندی پیش کلیپی در فضای مجازی زیاد دیده شد که می‌گفت ما می‌خواهیم مفهوم ناموس را از بین ببریم و اصلاً به‌دنبال بی‌ناموسی هستیم!

مصاحبه این شبکه وابسته به دستگاه اطلاعاتی عربستان با این دو لمپن فضای مجازی، به‌خوبی ماهیت شرورانه اتفاقات اخیر و آنچه به‌دنبالش هستند را ثابت کرد. سام رجبی در گفتگو با همین شبکه چندی قبل گفته بود که ما به‌دنبال عادی‌سازی شر هستیم! عادی جلوه دادن خشونت و رفتار‌های تروریستی همان چیزی است که آن‌ها برای ایران درنظر گرفته‌اند.

شبکه ایران اینترنشنال که از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تأمین مالی می‌شود، در هفته‌های گذشته بار‌ها اقدام به انتشار اخبار کذب و غیرواقعی از اوضاع ایران می‌کرد؛ همچنین تریبون این شبکه بار‌ها در اختیار چهره‌های ضدایرانی همچون سرکردگان گروه‌های تجزیه‌طلب قرار گرفته است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.804 seconds.