.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هدف اتحادیه اروپا و آمریکا از اغتشاشات ضربه به ایران است
امام جمعه بابل گفت: اتحادیه اروپا و آمریکا سوار بر جریان اغتشاشات شده است تا به ملت ایران ضربه بزنند.
هدف اتحادیه اروپا و آمریکا از اغتشاشات ضربه به ایران است

به گزارش شمال نیوز،حجت‌الاسلام روحانی امام جمعه بابل در خطبه‌های امروز نماز جمعه بابل، اظهار کرد: این روزها برخی افراد تحلیل‌هایی از حوادث کف خیابان ارائه می‌دهند، کریستین امانپور با آنتونی بلینکن مصاحبه می‌کند و با وقاحت و بی‌شرمی بیان می‌شود که آنها دل به آشوب‌های خیابانی دوخته‌اند. 

 

وی با بیان اینکه تمام دولت‌های غربی امروز در حال دادن نفس مصنوعی به آشوب طلبان خیابانی هستند و دائماً قصد دارند مردم را در مقابل حکومت قرار دهند، افزود: ولله منکر مشکلات و معضلات اقتصادی نیستیم و خود من هر هفته مشکلات مردم و کشاورزان را بیان ‌می‌کنم اما اینکه برخی افراد بلندگوی دشمن شده و مردم را تحریک به اغتشاش کنند، پذیرفته نیست. 

 

امام جمعه بابل افزود: آیا این مردمی که در ۱۳ آبان و سایر اجتماعات مانند تشییع شهدا با شکوه کامل شرکت کرده‌اند مردم نیستند و فقط یک دهم درصدی که در خیابان اغتشاش می‌کنند از مردم هستند؟! 

 

روحانی با اعلام اینکه اتحادیه اروپا و آمریکا سوار بر جریان اغتشاشات شده است تا به ملت ایران ضربه بزنند، اضافه کرد: مردم ایران با بصیرت خود اجازه نداده که تردیدی در آنها ایجاد شود و ملت ایران قاطعانه تا آخرین قطره خون خود دست از حمایت از نظام اسلامی و رهبری نخواهد کشید. 

 

وی بیان کرد: رئیس‌جمهور آمریکا به اغتشاش‌گران قوت قلب داده و به آنها می‌گوید شما شجاع هستید! چه عاملی در گذشته فتنه طلبان را به لانه برگرداند؟ 

 

امام جمعه بابل تصریح کرد: در کنار زحمات نیروی انتظامی، بسیج و سپاه و جامعه اطلاعاتی، اما یقیناً عامل اصلی مردم بودند، امروز هم روز حضور و میدان داری مردم است؛ هر وقت دشمن به فریاد پرقدرت مردم برخورد کرد کیلومتر‌ها عقب نشینی کرد، به افرادی که سکوت کرده‌اند می‌گویم ندای زهرای مرضیه (س) را بشنوید و سکوت خود را بشکنید. 

 

روحانی ادامه داد: عزیزانی که هشت سال در دوران دفاع مقدس جهاد کردید، خدا قبول کند ولی امروز ندای مظلومیت نظام اسلامی را شنیده و میدان‌داری کنید. بحمدلله در شهرستان بابل مردم انقلابی قاطعانه در میدان بوده و اجازه تحرک به عناصر آشوب طلب نخواهد داد. 

 

وی با تاکید بر اینکه آن افرادی که نتوانستند در کف خیابان نتیجه بگیرند اکنون دنبال آشوب اقتصادی هستند و به بهانه‌های مختلف با قیمت کالاها بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما در این جریانات بیش از ۶۰ شهید داده‌ایم تا بحمدلله اغتشاشات جمع شد اما اکنون با عدم نظارت وزارت صمت و سایر ارگان‌های مرتبط، آشوب‌طلبان اقتصادی با بازی کردن با قیمت کالاها و فشارآوردن بر مردم به دنبال این هستند که مردم را از کنار سفره به کنار خیابان بیاورند. 

 

امام جمعه بابل با تشکر از هیات دولت و رئیس‌جمهور، هشدار داد: تقاضا داریم نظارت و کنترل جدی بر قیمت طلا، ارز و کالاهای اساسی انجام شده تا ان شاءالله آرامش کامل و همه جانبه در جامعه ما ایجاد شود. 

 

وی با اشاره به اینکه روز دانشجو را درپیش داریم، اظهار کرد: در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ که نیکسون به عنوان معاون رئیس‌جمهور آمریکا با ورود به ایران سعی داشت آثار کودتا را در سطح جامعه ببیند، خدا رحمت کند شهید چمران را که علت این سفر را ارزیابی تسلط جریان کودتا در ایران دانست، رهبر معظم انقلاب فرمودند شهید بهشتی جریان دانشجویی را فریاد ملت می‌دانست. 

 

امام جمعه بابل با بیان اینکه شهادت سه دانشجو در سال ۱۳۳۲ فریاد مرگ بر آمریکا بود، افزود: جای تعجب است که برخی افراد روز ۱۶آذر که برای نمایش چهره خبیث آمریکا و انگلیس است می‌خواهند برعلیه نظام ضداستکباری اسلامی وسیله قرار داده و علیه ارزش‌ها شعار دهند. 

 

روحانی ادامه داد: تقاضا دارم دانشجویان انقلابی میدان‌دار شوند و نگذارند برخی افراد که حتی بدتر‌ از برخی اراذل و اوباش شعار داده و فحاشی کردند، میدان دار شده، از عنوان روز ۱۶ آذر بهره‌گیری کرده و در مقابل آحاد ملت قرار گیرند، امیدواریم خداوند متعال جریان دانشجویی را مطالبه‌گر و آرمان‌خواه قرارداده و نگذارد دشمن از آنها سوءاستفاده کند. 

 

وی با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهراء (س)، گفت:  شایسته است از موقعیت فاطمیه اول تا فاطمیه دوم به احسن وجه بهره‌گیری کنین و در این زمینه از بازاریان شریف و اتاق اصناف دارالمومنین بابل تقاضا دارم سراسر بازار پارچه مشکی نصب شود

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.6 seconds.