.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدودیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران
رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه، ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در محور‌های مواصلاتی مازندران خبر داد.
محدودیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی مازندران

به گزارش شمال نیوز، سرهنگ جهان تاب در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسائل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در محور‌های مواصلاتی استان مازندران به اجرا در خواهد آمد.

  وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۱ در تمامی محور‌های مواصلاتی استان ممنوع است.   رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج - چالوس و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۱۳ ظهر تا ساعت ۲۴ روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه ۹ و ۱۰ آذر ماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ از میدان امیرکبیر کرج، آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.   سرهنگ جهان تاب، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ ظهر تا ساعت ۲۰ روز جمعه ۱۱ آذر ماه از کرج - ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.   وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر‌ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۹ آذر ماه و همچنین از ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ آذر ماه از این محور ممنوع است.   رئیس پلیس راه مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت ۲ بعد از ظهر تا ساعت ۱۰ شب جمعه ۱۱ آذر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ساعت ۲۲ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت مقطعی و یک طرفه انجام خواهد شد.   جهان تاب همچنین یاد آور شد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی خواهد شد.   رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محور‌های مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.457 seconds.