.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار کردستان: مهسا امینی کد و رمزی برای آشوب بود
استاندار کردستان گفت: مهسا امینی یک اسم رمز و کد برای آشوب بود، دشمن همانطور که در سال 96 انتخابات و در سال 98 بنزین را رمز قرار داد اینبار هم مرگ خانم امینی را به عنوان رمز انتخاب کرد.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز، اسماعیل زارعی‌کوشا مطرح کرد: در اتفاقات اخیر دشمن بهانه‌ای به دست آورده و نمی‌خواهد به راحتی آن را از دست بدهند، مهسا امینی یک اسم رمز و کد برای آشوب بود دشمن همانطور که در سال 96 انتخابات و در سال 98 بنزین را رمز قرار داد مرگ خانم امینی را این بار به عنوان رمز انتخاب کرد.

 

استاندار کردستان اظهار کرد: همه از اتفاقی که برای خانم امینی افتاد ناراحت شدیم، اما غیرمنطقی‌ترین برخورد این است، در حالی که همه مسئولان ابراز ناراحتی کردند، چنین برخوردی از سوی افرادی اتفاق افتاد و تخریب‌های زیادی را شاهد بودیم.

 

وی تصریح کرد: گروهک‌های زبون در دعوت مردم به اغتشاش و حضور مردم در آرامستان چیزی اتفاقی نبود دشمنان به روز و به ساعت برنامه‌ریزی کرده بودند.

 

استاندار کردستان افزود: دشمنان آغاز سال تحصیلی را فرصتی برای ایجاد آشوب می‌دانستند و دنبال بهانه بودند که این بهانه با اسم رمز مهسا امینی بدستشان افتاد.

 

وی با بیان اینکه تمام رسانه‌های دشمنان به شدت پای کار آمدند و دنبال ایجاد اشوب و ناامنی در کشور ما هستند، گفت: با وجود تمام  تبلیغات سوء دشمنان در استان مشکل چندانی نداشته‌ایم هم به خوبی مدیریت شد و در کنار تلاش نیروهای امنیتی بصیرت بالای مردم اجازه نداند مشکل چندانی پیش بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم کردستان با هر مذهب و گرایشی، مردم متدینی هستند که از هر چیزی بگذرند از دیانت خود نمی‌گذرند بصیرت مردم در عدم همراهی موجب شده دشمن در این استان به هدف خود نرسد.

 

زارعی‌کوشا تصریح کرد: البته نباید از دشمنی دشمن و طراحی آنها غافل باشیم دشمن دنبال این است که دانشگاه‌ها را پای کار بیاورد و ناهنجاری را در مدارس ما گسترش بدهد باید به صورت جدی مراقب باشیم.

 

وی گفت: باید با تبیین و عقلانیت فضای مدارس را مدیریت و با حضور متنفذین و افراد توانمند روشنگری‌های لازم در مدارس انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.