.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای خوب از ساماندهی زباله در مازندران
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به عزم جدی در سامان‌دهی زباله‌های استان، گفت: در این زمینه پروژه‌های زباله‌سوز ساری با ظرفیت ۵۰۰ تن و زباله‌سوز نوشهر با ظرفیت ۲۰۰ تن و پروژه تبدیل زباله به کود و کمپوست در شهرستان نور با ظرفیت ۲۵۰ تن در اولویت قرار دارد.
خبرهای خوب  از ساماندهی زباله در مازندران

به گزارش شمال نیوز، رضا علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران در بازدید از سایت زباله‌های استان با اشاره به عزم جدی در سامان‌دهی زباله‌های استان، اظهار کرد: در این زمینه پروژه‌های زباله‌سوز ساری با ظرفیت ۵۰۰ تن و زباله‌سوز  نوشهر با ظرفیت ۲۰۰ تن و پروژه تبدیل زباله به کود و کمپوست در شهرستان نور با ظرفیت ۲۵۰ تن در اولویت قرار دارد.

 

وی گفت: امیدواریم با تمام تلاش بتوانیم هر سه پروژه را به‌صورت ۱۰۰ در صد تا پایان سال به اتمام برسانیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بیان کرد: پروژه کمپوست نور با ظرفیت ۲۵۰ تن از سه بخش اصلی دپو ‌و پردازش، تولید و تصفیه شیرابه در حال اتمام صد در صد است که امیدوار هستیم حتی تا پایان آبان ماه این پروژه را مورد بهره‌برداری قرار دهیم.

 

علیخانی ادامه داد: پروژه کمپوست نور در عین حال که می‌تواند مشکل زباله شهرستان را حل کند، فرصت اقتصادی برای تولید کود، کمپوست و سایر محصولات جانبی است که می‌تواند منشا اثر اقتصادی باشد.

 

وی با اعلام اینکه به‌زودی سازمان مدیریت پسماند در مازندران راه‌اندازی می‌شود، گفت: این سازمان نقش مهمی در مدیریت یکپارچه پسماند در استان دارد و باید به این سمت سوق یابیم که زباله کمتری تولید شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.575 seconds.