.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار مرکز استان در جمع اصحاب رسانه شفاف سازی کرد ؛
نوبخت : موقعیت آبی شهرستان ساری خوب نیست / در مسیر خشکسالی قرار گرفته‌ایم/ اول باید آب خودمان تامین و بعد به دیگر ان آب بدهیم
شمال نیوز : نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم.
نوبخت : موقعیت آبی شهرستان ساری خوب نیست / در مسیر خشکسالی قرار گرفته‌ایم/ اول باید آب خودمان تامین و بعد به  دیگر ان آب بدهیم

شمال نیوز/مریم فلاح رضوانکلائی - فرماندار ساری با بیان اینکه درب فرمانداری ساری به روی همه باز است، گفت: اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد؛ ما با گذشتگان در تعامل هستیم و تلاش آنان را ارج می‌نهیم.

 

به گزارش شمال نیوز، محمدعلی نوبخت، رسانه‌ها را یکی از ارکان توسعه در جامعه دانست و اظهار کرد: رسانه باید نقد سازنده داشته باشد تا جامعه به پیشرفت برسد.

 

وی با اشاره به اینکه ساری نیازمند پیشرفت است در مرکز استان نباید دنبال اسطوره‌سازی باشیم، افزود: لازم است با ایجاد شهر فرهنگی(زنده نگه داشتن آئین‌ها و سنت‌ها) توجه دادن نخبگان به شهر مرکز مازندران را به بالندگی برسانیم.

 

فرماندار ساری، بر لزوم رعایت تقوای سیاسی و پارسا منشی بر مسائل سیاسی تاکید کرد و گفت: همگرایی، هم‌پذیری و هم‌شنوی ما را به سمت هم‌بختی هدایت می‌کند؛ هم‌بختی نقطه اشتراک انسجام و پیوند فرهنگی و اجتماعی است.

 

وی با تاکید براینکه ظرفیت‌های خفته و معطل مانده شهرستان ساری باید پیدا شود و با استدلال و منطق برای توسعه شهر گفت‌وگو کنیم، تصریح کرد: با بهره‌گیری از تجربیات گذشتگان و استفاده از دانش‌نخبگان باید زمینه رشد را برای آیندگان فراهم کنیم.

 

نوبخت با اعلام اینکه در شهرستان ساری به دنبال کرامت شهر هستیم، افزود: در کرامت شهر نخبگان اجماع می‌کنند.

 

وی موضوع مردمی‌سازی دولت را یک اصل در دولت سیزدهم دانست و اظهار کرد: لازم است خدمات‌رسانی به طور متوازن انجام شود تا مردم طعم عدالت را بچشند.

 

فرماندار ساری با بیان اینکه درب فرمانداری ساری به روی همه باز است و گفتمان سیاسی خاصی نداریم، یادآور شد: اختناق و استبداد فکری در نظام اسلامی جایگاه ندارد؛ ما با گذشتگان در تعامل هستیم و تلاش آنان را ارج می‌نهیم.

 

 وی ضمن هشدار جدی مبنی بر اینکه موقعیت آبی شهرستان ساری خوب نیست و در مسیر خشکسالی قرار گرفته‌ایم، اظهار کرد: شهرستان ساری با ۴۰۰ روستا، ۲۰ هزار حلقه چاه، ۹۶ قطعه آب‌بندان و۴۴۰ میلیون متر مکعب آب برای کشاورزی و باغی صرف می‌شود.

 

نوبخت با اشاره به اینکه با وجود ۳۵۷ سر دهنه و ۵۷۰ میلیون متر مکعب آب در شهرستان ساری ۱۳۰ میلیون متر مکعب آب کم داریم، گفت: اگر قرار است انتقال آب بین حوزه‌ای انجام شود اول باید آب شهرستان خودمان تامین و بعد به شهر دیگر آب بدهیم.

 

فرماندار ساری تصریح کرد: اعتبار سال ۱۴۰۱ مرکز مازندران ۱۷۳ میلیارد تومان بوده است و بین ۳۹ اداره تقسیم شده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.252 seconds.