.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی مازندران:
18هزار مترمربع از مزارع محمودآباد آزادسازی شد
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی ۱۸ هزارو ۵۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی به ارزش ۲۷۷ میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.
18هزار مترمربع از مزارع محمودآباد آزادسازی شد

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سردار مرتضی میرزایی گفت: یکی از مأموریت‌های مهم و مستمر این فرماندهی، اجرای احکام مربوط به ساخت و سازهای غیرمجازی که افراد سودجو با ساخت بنا و ویلا در زمین‌های کشاورزی بدون مجوز قانونی اقدام می‌کنند، است.

وی افزود: قلع و قمع و تخریب ۱۱ مورد دیوارکشی و ساخت و ساز غیرمجاز در ۱۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی روستاهای اطراف بخش سرخرود شهرستان محمودآباد که توسط افراد سودجو و به صورت غیرمجاز در قالب ساختمان، بنا سازی و دیوارکشی احداث شده بود، با حکم مقام قضائی انجام شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره معرفی ۲ متهم این پرونده به مراجع قضائی، تصریح کرد: ارزش این زمین‌ها بنا بر اعلام کارشناسان بالغ ۲۷۷ میلیارد ریال بوده و این تخریب با حضور دستگاه‌های متولی از جمله اداره جهاد کشاورزی، بخشداری و با حضور مقتدرانه پلیس بدون هیچ گونه رخدادی به اتمام رسید.

سردار میرزایی با تاکید بر اینکه پلیس در برخورد با اقدامات غیر قانونی و ساخت و سازهای غیرمجاز هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت از مردم خواست به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان‌های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.63 seconds.