.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفیر ایران در چین:
بازار چین آماده ورود مرکبات مازندران
سفیر ایران در چین باتاکید بر اینکه تجار مازندرانی برای صادرات مرکبات با رعایت استانداردها به چین آماده شوند، گفت: مجوز لازم برای صادرات این محصول دریافت شده است.
 بازار چین آماده ورود مرکبات مازندران

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد کشاورز زاده پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار مجازی و ویدئوکنفرانسی با استاندار مازندران با اشاره به اینکه تجار مازندران خود را برای صادرات مرکبات به این کشور آماده کنند، رعایت استانداردها و توجه به کیفیت را برای صادرات امری مهم برشمرد.

وی با اظهار اینکه مجوز صادرات مرکبات به چین با پیگیری‌های سفارت ایران در چین دریافت شد، از بازرگانان و تجار استان خواست خود را برای ورود به این بازار مهیا کنند و ادامه داد: رعایت استانداردها و توجه به کیفیت برای صادرات محصولات مورد توجه قرار گیرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین مجوز صادرات ۸۰ هزار تن میگو به چین را از دیگر تلاش‌ها بیان کرد و گفت: بازار چین به روی کالاها و محصولات ایرانی باز شده است و آماده پذیرش کالاهای صادراتی ایران است.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز با بیان اینکه این استان تشنه صادرات کالاهای مختلف از جمله کشاورزی است، گفت: برنامه صادراتی استان طی سه سال آینده یک میلیارد دلار تعریف و تدوین شده است.

وی با اظهار اینکه صادرات مرکبات به چین از دهه ۹۰ تاکنون مطرح بوده و به دلایلی ابتر مانده است، افزود: در دوره جدید صادرات مرکبات استان به چین اجرا و محقق می‌شود.

استاندار مازندران بر لزوم راه اندازی میدان تره بار و دفتر ویژه اتاق بازرگانی استان در چین تاکید کرد و گفت: باید کالاها و ظرفیت‌های تولیدی استان در بازار چین به درستی معرفی شود و همچنین این استان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری سلامت و حضور گردشگران چینی دارد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.