.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلنگری مسئولان مرکز استان ؛
از درخشش مخترعین ساروی بر بام جهان تا اوج گمنامی در ساری !

شمال نیوز / مریم فلاح رضوانکلایی :  در حالی مخترعین ساروی باطراحی سیستم نمونه اولیه سنسور پیش بینی سکته قلبی مبتنی بر رایانش ابری توانستند برای اولین بار مدال طلای اختراعات جهانی در کشور امریکا را کسب نمایند و بر قله افتخار جهانی بایستند که هیچ مسئولی در زادگاهشان از آنان تجلیل نکرد .

 

به گزارش شمال نیوز،  متاسفانه این مخترعان جوان ساروی در هیاهوی اختلافات اعضای شورای شهر  و دعوای شهردار و شورا ، نادیده انگاشته شدند و  هیچ اقدامی برای تجلیل از این مخترعان جهانی ، حتی از نصب یک بنر کوچک نیز دریغ شده است .

 

به نظر می رسد مسئولان مرکز استان باید تدابیری اندیشیده تا جوانان نخبه و مخترع شهرستان به خوبی معرفی شده و از موفقیت های آ«ان تجلیل شود تا موجب تشویق سایر جوانان و نوجوانان گردد .

 

 

دکتر محمد حسین ذکریاپور یکی از مخرعین این اختراع ارزشمند به خبرنگار « شمال نیوز » گفت : : این اختراع از رساله دکتری اینجانب استخراج شده و می تواند با استفاده از سنسورهای ecg که به بدن انسان متصل می شود قبل از وقوع احتمال سکته قلبی را به شخص یا تیم پزشکی اطلاع دهد.

 

دکتر حامد ذاکریان ، دیگر مخترع این اختراع مهم به خبرنگار ما گفت :  در این طراحی سعی کرده ایم از الگوریتم فراابتکاری جدیدی که مختص به این حوزه بوده و رویکردی تازه ای کشف کنیم .

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.