.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرپرست انتقال خون مازندران مطرح کرد؛
ارسال ۱۰۰۰ واحد خون از مازندران به سایر استان ها
سرپرست انتقال خون مازندران گفت: مازندران در تامین فرآورده های خونی وابسته هیچ استانی نیست و امسال هزار واحد خون به سایر استان ها ارسال کرده است.
ارسال ۱۰۰۰ واحد خون از مازندران به سایر استان ها

به گزارش شمال نیوز عبدالله محمدی  با بیان اینکه میزان اهدای خون بین بانوان در استان پایین است، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا میزان اهدای خون بار اولی‌ها در استان افزایش یابد.

وی تغییر حوزه‌های خون گیری در روستاها و دیگر مناطق را از جمله برنامه‌ها برای افزایش اهدای خون بیان کرد و گفت: در حال حاضر ذخیره اهدای خون به هشت تا ۱۰ روز رسیده است و علاوه براین ۱۱ پایگاه ثابت و سیار اهدای خون در استان فعالیت می‌کنند.

وی با اظهار اینکه مازندران استانی گردشگری بوده و شمار بیماران تالاسمی در آن بالاست، افزود: با این حال در زمینه فرآورده‌های خونی وابسته به هیچ استانی نیستیم و امسال حدود هزار واحد خونی به استان‌های دیگر ارسال شده است.

محمدی با اشاره وجود ۱۴ هزار بیمار نیازمند دریافت مستمر خون در استان از مردم و خیران خواست تا همکاری بیشتری با انتقال خون داشته باشند، گفت: خرید هر دستگاه اتوبوس سیار اهدای خون ۱۰ میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و برای تأمین آن نیازمند به مشارکت مردم و خیران هستیم.

سرپرست انتقال خون مازندران با اشاره به اهمیت اهدای خون برای نجات جان انسان‌ها خواستار مشارکت مردم برای ارتقای وضعیت در استان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.